کد خبر:38569
پ

حمله مالک فیسبوک به محبوبیت پرسپولیس: جعلی است!

شرکت متا که مالک فیسبوک و اینستاگرام و بسیاری از اپلیکیشن ها و سایتهای دیگر است، در جدیدترین آمار رسمی خود، محبوبترین باشگاه های جهان در هر قاره را بر حسب تعداد فالوورهای واقعی و اینتراکشن آنها معرفی کرد که بر این اساس، تیم استقلال از ایران، به عنوان محبو ترین تیم آسیا معرفی شد. […]

شرکت متا که مالک فیسبوک و اینستاگرام و بسیاری از اپلیکیشن ها و سایتهای دیگر است، در جدیدترین آمار رسمی خود، محبوبترین باشگاه های جهان در هر قاره را بر حسب تعداد فالوورهای واقعی و اینتراکشن آنها معرفی کرد که بر این اساس، تیم استقلال از ایران، به عنوان محبو ترین تیم آسیا معرفی شد.

حمله مالک فیسبوک به محبوبیت پرسپولیس: جعلی است!

این اتفاق در حالی رخ داد که برخی مسئولین، هواداران و بازیکنان تیم رقیب استقلال یعنی پرسپولیس مدعی بوده و هستند که پرسپولیس محبوب ترین تیم در آسیا به حساب می آید اما ظاهراً بسیاری از فالوورهای اکانت های رسمی باشگاه پرسپولیس در شبکه های اجتماعی مورد بحث، فیک و جعلی بوده اند و بر همین اساس نیز متا، آنها را در محاسبات خود لحاظ نکرده است.

البته با نگاهی به وضعیت استقبال هواداران در شهرهای مختلف ایران از دو تیم استقلال و پرسپولیس نیز می توان متوجه شد که محبوبیت کدام تیم حداقل در ایران بیشتر است.

البته نظرسنجی یا به عبارتی نظرسازی های آن برنامه معلوم الحال که پخشش متوقف شده نیز در القا این مورد که تیمی در ایران هوادار بیشتر دارد، بی تاثیر نبود. البته بعدها نیز مشخص شد در نظرسنجی های AFC یک تیم خاص از ربات استفاده می کرده و پس از آن نیز جعل اسناد ارسالی به AFC از طرف همان تیم خاص تائید شد تا ماهیت برخی اتفاقات در آن تیم مشخص شود.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • لنگپلیسه کیسه کش هشت تایی بوسیله سرورش تاج فوتبال ایران 30 جولای 2022 / 9:17 ق.ظ

    رسانه های حکومتی و فاسد از جمله سیمای میلی سعی وافری به خرج دادند تا این حقیقت رو معکوس کنند و مثلا چنین القا کنند که هوادارای پیروزی تعداد بیشتری هستند نسبت به تیم مردمی استقلال و حتی با انواع و اقسام تبلیغات دروغین در این راه بسیار تلاش کردند از جمله نظر سنجی های فیک توسط جاعل معروف فردوسی یور لنگی . ولی خورشید برای همیشه پشت ابر نمی ماند و بالاخره روزی حقیقت افشا می شود که شد و مشخص شد علی رغم ضد تبلیغ های زیاد علیه تیم مردمی استقلال در رسانه های پولی و حکومتی اس اسیا بیشترن . استقلال تیم مردمی و پیروزی تیم حکومتی .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید