کد خبر:34935
پ

حمله علی کریمی به یحیی گل محمدی و انتقاد از رفتار متناقض او در پرسپولیس

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس، در واکنش به اتفاقات حول باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و به طور غیرمستقیم کنایه های نیش داری خطاب به یحیی گل محمدی و رفتار متناقض او زد.   حمله علی کریمی به یحیی گل محمدی و انتقاد از رفتار متناقض او در پرسپولیس مفهوم صحبتهای کریمی […]

علی کریمی بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس، در واکنش به اتفاقات حول باشگاه پرسپولیس واکنش نشان داد و به طور غیرمستقیم کنایه های نیش داری خطاب به یحیی گل محمدی و رفتار متناقض او زد.

 

حمله علی کریمی به یحیی گل محمدی و انتقاد از رفتار متناقض او در پرسپولیس

مفهوم صحبتهای کریمی اینگونه بود که او با اشاره به فریبکاری مجازی که این روزها حول باشگاه پرسپولیس توسط باند معلوم الحال که در زمان مدیریت انصاری فرد نیز در این تیم سمت داشتند، پرداخت که با نیش و کنایه به گل محمدی یادآوری کرد که شما می دانستید این تیم مشکل مالی دارد اما قرارداد خود را سه ساله تمدید کردید و در آن زمان صدری آدم خوب داستان بود اما پس از رفتن وی، همه چیز وارونه شد و بقیه باید پاسخگو باشند چرا این تیم بدهکار است؟ این تیم به واسطه همین قراردادهای مبهم که از بدو ورود گل محمدی با استوکس، رادوشویچ، اوساگونا، مهدی خانی، اسدی و … بسته شده به این روز افتاده و امروز سرمربی با ژست طلبکار و مظلوم نمایی دیگران را مقصر بدهی هایی می داند که عمده آنها به دستور خود وی ایجاد شدند!

هر چه که هست، علی کریمی در اتفاقات اخیر پرسپولیس در کنار ارتش مجازی نزدیک به کادر فنی پرسپولیس نایستاد و مثل همیشه با رک گویی، حقایق را منعکس کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید