کد خبر:33065
پ

حمله عضو هیئت مدیره استقلال به سازمان لیگ: به AFC شکایت می کنیم

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال واکنش تندی به اتفاقات قبل از بازی این تیم مقابل گل گهر نشان داد.   حمله عضو هیئت مدیره استقلال به سازمان لیگ: به AFC شکایت می کنیم مومنی، عضو هیات مدیره استقلال: زورتان به آجرلو نرسید یقه استقلال را گرفتید؟/ به AFC شکایت می‌کنیم/ 20 میلیارد دادیم تا […]

محمد مومنی عضو هیئت مدیره استقلال واکنش تندی به اتفاقات قبل از بازی این تیم مقابل گل گهر نشان داد.

 

حمله عضو هیئت مدیره استقلال به سازمان لیگ: به AFC شکایت می کنیم

مومنی، عضو هیات مدیره استقلال: زورتان به آجرلو نرسید یقه استقلال را گرفتید؟/ به AFC شکایت می‌کنیم/ 20 میلیارد دادیم تا یامگا و ژستد در این بازی‌ها به درد ما بخورند

🔹در ازای هزینه ۲۰ میلیاردی استقلال برای خرید ۲ بازیکن خارجی چه کسی پاسخگوست؟ ما بازیکنان خارجی را به خدمت گرفتیم تا در چنین بازی هایی به دردمان بخورد آن وقت شما با یک تلفن همه برنامه های کادر فنی را بر هم می ریزید؟ آقای بهاروند بیایید و پاسخگو باشید.
🔹وثیقه ای که ما برای خارجی‌های استقلال گذاشتیم صد برابر آن ضمانت نامه ای است که شما خواسته بودید. آیا هدفتان از این کار تسویه حساب با استقلال بود؟ چرا نمی روید یقه آقای آجرلو را بگیرید؟ لابد زورتان به مدیرعامل استقلال نمی رسد.
🔹اگر فردا مردم آمدند جلوی سازمان لیگ نگویید چرا اینجا جمع شدند؟ ما همه کار کردیم تا آرامش را به استقلال و باشگاه برگردانیم ولی ظاهراً عده‌ای در آن سازمان نشسته اند که نمی خواهند استقلال رنگ آرامش ببیند.
🔹من شخصاً از مدیرعامل استقلال تقاضا می کنم در این باره نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا بنویسد. فیلم بازی و کارت صادر شده برای بازیکنان خارجی استقلال را ضمیمه اش کند تا وقتی در داخل کشورمان نمی‌توانیم حقمان را بگیریم از طریق afc به حقمان برسیم.
🔹اقدامی که سازمان لیگ در حق استقلال انجام داد پر از شائبه و ایهام بود. این مشخص می کند شما آدم های ترسویی هستید. این رفتار فقط از سوی ترسوها سر می‌زند. تیمی که ۳۰ میلیون هوادار دارد و پشت سر تیمشان ایستاده‌اند را نمی توانید به این راحتی بالا و پایین کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید