کد خبر:33982
پ

حمله رحمان احمدی به هوشنگ نصیرزاده: قانونی که خودت نوشتی را هم قبول نداری!

رحمان احمدی که یکی از قربانیان نتیجه 3 بر 0 در فوتبال ایران محسوب می شود و سالها پیش به واسطه عدم اطلاعرسانی عمدی یا سهوی باشگاه پرسپولیس در خصوص دو کارته بودن او در بازیهای اسیایی، مانع از صعود سپاهان به دور بعد شد، در واکنش به صحبتهای عجیب هوشنگ نصیرزاده واکنش نشان داد. […]

رحمان احمدی که یکی از قربانیان نتیجه 3 بر 0 در فوتبال ایران محسوب می شود و سالها پیش به واسطه عدم اطلاعرسانی عمدی یا سهوی باشگاه پرسپولیس در خصوص دو کارته بودن او در بازیهای اسیایی، مانع از صعود سپاهان به دور بعد شد، در واکنش به صحبتهای عجیب هوشنگ نصیرزاده واکنش نشان داد.

حمله رحمان احمدی به هوشنگ نصیرزاده: قانونی که خودت نوشتی را هم قبول نداری!

هوشنگ نصیرزاده شب گذشته در برنامه فوتبال برتر صحبت‌هایی انجام داد که عجیب بود. وقتی نصیرزاده ادعا می‌کند خودش قانون را نوشته ولی آن را قبول ندارد، ببینید در این فوتبال چه خبر است.

وی بحث فیفا را وسط می‌کشد، در صورتی که تخلف انجام شده است.

سال 91-90 که از پرسپولیس به سپاهان آمدم، در پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دو اخطاره بودم. نامه‌ای از AFC به باشگاه پرسپولیس ارسال شده بود که دو اخطاره هستم. آن زمان، مدیریت وقت باشگاه پرسپولیس و برخی کارمندانش زحمت کشیدند و به سپاهان اعلام نکردند.

در شرایطی که در دو بازی رفت و برگشت در لیگ قهرمانان آسیا پیروز شده بودیم بازی‌ها را سه بر صفر اعلام کردند و صعود نکردیم. چرا؟ چون تخلف شده بود.

فیفا ثبات دارد ولی این شما هستید که قانون‌های من در آوردی در داخل کشور تصویب کرده‌اید.

اشتباهی در پرونده بازیکن گابنی اتفاق افتاده و به من ربطی ندارد. شاید کمیته استیناف این رأی را بشکند یا تأیید کند، ولی اینکه یک نفر ادعا کند قانون را نوشته و حالا از آن ایراد می‌گیرد، باید پیدا کنید پرتقال فروش را!

برای اولین بار تا ساعت 2 بامداد بیدار بودم و برنامه را نگاه می‌کردم. به این نتیجه رسیدم وقتی کسی که از قانون خودش ایراد می‌گیرد، کار خراب است. متأسفانه می‌خواهند به تیمی که نتیجه می‌گیرد به هر طریقی سنگ اندازی کنند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید