کد خبر:36688
پ

حمله جواد نکونام به لیست پکیجی اسکوچیچ

جواد نکونام را می توان یکی از مربیان برتر و تاثیرگذار چند سال اخیر فوتبال ایران دانست. او در کنفرانس خبری روز گذشته خود صحبتهای جنجالی علیه اسامی ملی پوشان حاضر در لیست تیم ملی مطرح کرد.   حمله جواد نکونام به لیست پکیجی اسکوچیچ نکونام که ابتدا دو تیم لیگ یکی را لیگ برتری […]

جواد نکونام را می توان یکی از مربیان برتر و تاثیرگذار چند سال اخیر فوتبال ایران دانست. او در کنفرانس خبری روز گذشته خود صحبتهای جنجالی علیه اسامی ملی پوشان حاضر در لیست تیم ملی مطرح کرد.

 

حمله جواد نکونام به لیست پکیجی اسکوچیچ

حمله جواد نکونام به لیست پکیجی اسکوچیچ

نکونام که ابتدا دو تیم لیگ یکی را لیگ برتری کرد، سپس توانست با تیم فولاد قهرمان جام حذفی شود و پس از آن نیز با برتری مقابل پرسپولیس به قهرمانی در سوپرجام رسید تا این مربی جوان و خوش فکر دو جام در ویترین افتخاراتش داشته باشد. اما این پایان ماموریت نکونام نبود و او توانست بدون حتی یک ملی پوش، تیمش را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مرحله حذفی هدایت کند و از شانس بالایی برای رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا برخوردار است.

نکونام که تیمی گردن کلفت از فولاد ساخته در واقع تیمی را از عبداله ویسی تحویل گرفت که برای بقا می جنگید اما حالا همه از فولاد نکونام حساب می برند. او که سالها کاپیتان تیم ملی بوده و زیر و بم حواشی و پشت پرده های تیم ملی را می داند به موارد تکان دهنده ای در خصوص لیست تیم ملی اشاره کرد و از عدم دعوت بازیکنی از فولاد به تیم ملی انتقاد کرد.

نکونام با اشاره به پکیجی بودن لیست تیم ملی به اسکوچیچ طعنه زد و مدعی شد برخی در تیم ملی فعلی حضور دارند که حضور در تیم ملی آپشن قراردادشان بوده و شاید تنها یکبار به تیم ملی دعوت شوند و دیگر دعوت نشوند! او در واقع با مطرح کردن این موضوع در آستانه جام جهانی به حضور چند بازیکن مشکوک از یک تیم در لیست های اخیر تیم ملی اشاره کرد که در تیم باشگاهی خود بعضاً نیمکت نشین هستند و عملکرد فنی قابل قبولی نیز ارائه نکرده اند اما به اردوی تیم ملی دعوت می شوند و این در حالیست که هیچ بازیکنی از فولاد آماده به تیم ملی دعوت نمی شود!

به جرات می توان گفت جواد نکونام این روزها برترین مربی حال حاضر فوتبال ایران است اما به واسطه صداقت و شفافیتی که در کارش دارد، هرگز مانور رسانه ای روی موفقیت های او انجام نمی شود؛ همان رسانه هایی که امروز پکیج بازیکن برای اسکوچیچ می نویسند با خودداری از رسانه ای کردن موفقیت های نکونام که مکتب کارلوس کیروش را در فوتبال ایران دنبال می کند، جنگ خود با فوتبال پاک را اینگونه اعلام کرده اند.

اخیراً خبر پاداش های نجومی برخی عناصر این مافیای رسانه ای که در فدراسیون فوتبال نیز نفوذ کرده بودند، رسانه ای شداما اتفاق خاصی برای نفرات مذکور رخ نداد و مثل بقیه مردم به زندگی عادی خود ادامه می دهند. اما سوال اساسی اینجاست چرا این حد از بی مهری به مربی موفقی همچون نکونام که حامی فوتبال پاک است شده و چرا مربی همچون اسکوچیچ که به ادعای برخی از پیشکسوتان فوتبال، فرمانبردار چند سردبیر ورزشی است، باید روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی بنشیند؟

 

او که نه اهل قهر کردن است و نه اهل استعفای صوری با تیمی با بودجه معمولی توانسته عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارد و بدون شک با ادامه بی مهری ها به وی ، احتمال اینکه او در لالیگا سکان هدایت یک تیم را بر عهده بگیرد بسیار زیاد است چرا که به اندازه کافی سابقه و رزومه و البته دوستان با نفوذ در فوتبال اسپانیا دارد که بتواند روی نیمکت یک تیم اسپانیایی ولو در درسته پائینتر بنشیند و جاه طلبی ها و موفقیت های خود را در فوتبال اروپا دنبال کند چرا که فوتبال ایران نشان داده جای افراد سالم نیست و هر چه آلوده تر باشی، در آن موفق تر خواهی بود!

کلیدواژه : جواد نکونام

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید