کد خبر:34760
پ

حمله تند پیشکسوت استقلال به اسکوچیچ و کنعانی زادگان

محمد نوری بازیکن پیشین استقلال نسبت به اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی واکنش نشان داد و حضور کنعانی زادگان در لیست جدید تیم ملی را مایه شرم دانست و اسکوچیچ را یک بله قربان گو خطاب کرد. حمله تند پیشکسوت استقلال به اسکوچیچ و کنعانی زادگان 🔹شنیدید که بدنساز تیم استقلال نسبت به برگزاری بازی […]

محمد نوری بازیکن پیشین استقلال نسبت به اعلام اسامی بازیکنان تیم ملی واکنش نشان داد و حضور کنعانی زادگان در لیست جدید تیم ملی را مایه شرم دانست و اسکوچیچ را یک بله قربان گو خطاب کرد.

حمله تند پیشکسوت استقلال به اسکوچیچ و کنعانی زادگان
حمله تند پیشکسوت استقلال به اسکوچیچ و کنعانی زادگان

🔹شنیدید که بدنساز تیم استقلال نسبت به برگزاری بازی استقلال مقابل هوادار هشدار جدی داد که شاید بازیکنان دچار حمله قلبی شوند؟

این هم از شیرین کاری‌های دیگر فوتبال ما به ویژه در سازمان لیگ است. متاسفانه مسئولان بی تدبیر این سازمان هر کاری دلشان می‌خواهد می‌کنند و کسی نیست جلوی شان را بگیرد. این رفتارها آدم را به یاد یک چیز مشخص می‌اندازد.

🔹چه موضوعی مورد نظر شماست؟

این که حالا استقلال در نیم فصل قهرمان شده و هیچ کس نمی‌تواند جلویش را بگیرد. در زمین زورشان به استقلال نمی‌رسد می‌خواهند از این طریق دست به کشت و کشتار بچه‌های این تیم بزنند. بازیکنی که بدنش آمادگی بازی ۹۰ دقیقه ای را ندارد چطور می‌تواند بدون ذخیره یک مسابقه کامل را انجام دهد؟ بدنساز تیم استقلال هشدار به موقعی داد. این‌ها دارند جنایت می‌کنند. یک نفر جلوی این وضعیت را بگیرد. آقای وزیر ورزش! باید به این موضوع ورود کنید.

🔹چرا استقلال درخواست رسمی‌لغو بازی را نمی‌دهد؟

دیگر از این وضعیت واضح‌تر چیست؟ مگر خودشان نمی‌دانند بازیکنان استقلال مشکل کرونایی دارند؟ چطور ممکن است فردا تست بگیرند و بگویند خب، حالا بیایید بعد از یک هفته استراحت، ۹۰ دقیقه بدوید؟ همه این بازیکنان خانواده دارند. تعدادی از آنها فرزند دارند. اگر خدایی نکرده وسط بازی قلبشان بگیرد و زمین بخورند چه کسی می‌خواهد جواب خانواده‌هایشان را بدهد؟ زیرساخت‌های فوتبال ما حرفه‌ای نیست.

🔹درباره لیست تیم ملی چه صحبتی دارید؟

برای آقای اسکوچیچ متاسفم! ثابت کرد که در تیم ملی هیچ اختیاری از خودش ندارد و هیچ کاره است.

🔹چطور؟

آخر چطور ممکن است بازیکنی که فیلم آن رفتارهای زشت و خجالت آورش در همه جا پخش شد و مردم ایران و آسیا و کل جهان آن را دیدند دوباره به تیم ملی دعوت شود؟ هرجای دنیا بود او را محروم می‌کردند. اتفاقاتی که باعث خجالت همه مردم ایران شد. مگر پرونده کنعانی‌زادگان در کمیته اخلاق بسته شده؟ این اتفاقات مایه ننگ ماست. مگر بودن و نبودن او چه تاثیری در تیم ملی دارد وقتی این همه در تیم ملی سوتی داده است.

🔹درباره دعوت استقلالی‌ها به تیم ملی صحبتی ندارید؟

فقط سیاوش یزدانی دعوت شد! این چطور ممکن است؟(خنده) تیم صدرنشین لیگ برتر لااقل باید ۷ بازیکن در تیم ملی داشته باشد.

🔹اما گفته شده حسین زاده و مهدی پور هم در لیست بوده‌اند ولی به خاطر کرونا خط خوردند؟

این هم یک بازی دیگرشان است. این حرف‌ها برای ما که در فوتبال استخوان خرد کرده ایم خنده‌دار است. می‌خواهید سر میلیون‌ها هوادار استقلالی شیره بمالید؟ کاملا مشخص است که تیم ملی با باند و باندبازی بسته می‌شود. یک بله قربان گو را آنجا گذاشته اند و هر کاری می‌خواهند درباره لیست تیم ملی انجام می‌دهند. ما همیشه برای تیم ملی آرزوی موفقیت کرده ایم و تا زنده ایم هم این کار را می‌کنیم ولی نمی‌توانیم چشممان را به این حق کشی‌ها ببندیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید