کد خبر:6889
پ

حمله تند مهدی رسول پناه به مهاجم فریبکار پرسپولیس

مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در جدیدترین مصاحبه خود اظهارات تندی را علیه علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس بیان کرد. حمله تند مهدی رسول پناه به مهاجم فریبکار پرسپولیس اظهارات کارلوس پریرا رئیس باشگاه ماریتیمو را خواندم و تأسف خوردم. با این صحبت‌های مرد پرتغالی خیلی چیزها روشن شد. کاش علی علیپور از همان […]

مهدی رسول پناه سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس در جدیدترین مصاحبه خود اظهارات تندی را علیه علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس بیان کرد.

حمله تند مهدی رسول پناه به مهاجم فریبکار پرسپولیس

حمله  تند مهدی رسول پناه به مهاجم فریبکار پرسپولیس

اظهارات کارلوس پریرا رئیس باشگاه ماریتیمو را خواندم و تأسف خوردم. با این صحبت‌های مرد پرتغالی خیلی چیزها روشن شد. کاش علی علیپور از همان اول صادقانه به ما می‌گفت با ماریتیمو قرارداد بسته و نمی‌تواند در پرسپولیس بماند. او و مدیربرنامه‌هایش جلساتی با من و اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برگزار کردند در حالی که به گفته رئیس ماریتیمو با باشگاه پرتغالی قرارداد بسته و اصلا قصد ماندن نداشته است. این رفتار بازی با احساسات هواداران و بی‌احترامی به من و سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بود. از او توقع نداشتم ما را بازی داده و روبروی هواداران قرار دهد.

علی علیپور ۶ فصل برای این تیم زحمت کشیده و من هم مثل پسرم او را دوست دارم و بارها گفته‌ام در باشگاه پرسپولیس به روی این بازیکن باز است. تاکنون بازیکنان بزرگی به پرسپولیس آمده‌اند و رفته‌اند. آنچه باقی می ماند رفتار صادقانه با طرفداران است. علیپور اگر از همان روز اول ما را سرکارم نمی‌گذاشت و به جای چک و چانه زدن بر سر رقم قرارداد صاف و پوست کنده به ما می‌گفت با ماریتیمو قرارداد بسته است این همه فشار به باشگاه پرسپولیس و مدیریت تیم وارد نمی‌شد. ما هم به شکلی شایسته از او تقدیر می‌کردیم، ما که گذشتیم و بخشیدیم اما این رسم معرفت نبود آقای علی علیپور!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید