کد خبر:9478
پ

حمله تند مجدد علی کریمی به افشین پیروانی

اوضاع این روزهای پرسپولیس خوب نیست و هواداران این تیم نگران بدهی این باشگاه به برانکو هستند. در ادامه حمله علی کریمی به پیروانی در پستی آمده است. یک ماه از فرصت نهایی پرسپولیسی ها برای پرداخت به برانکو گذشته و اما هنوز مدیریت باشگاه توضیح دقیقی درباره زمان پرداختی به این مربی را اعلام نمی کنند. در همین […]

اوضاع این روزهای پرسپولیس خوب نیست و هواداران این تیم نگران بدهی این باشگاه به برانکو هستند. در ادامه حمله علی کریمی به پیروانی در پستی آمده است.

یک ماه از فرصت نهایی پرسپولیسی ها برای پرداخت به برانکو گذشته و اما هنوز مدیریت باشگاه توضیح دقیقی درباره زمان پرداختی به این مربی را اعلام نمی کنند. در همین میان علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که چند روز پیش به رسول پناه حمله کرده بود، این بار در استوری خود به افشین پیروانی حمله کرد و نوشت:«آقای پیروانی شما که هرچی میگین دکی جون دیکته میکنه، بابا باتعصب، ۲تا جمله به نفع باشگاه بگو انجام بده.»

 

اوضاع این روزهای پرسپولیس خوب نیست و هواداران این تیم نگران بدهی این باشگاه به برانکو هستند. در ادامه حمله علی کریمی به پیروانی در پستی آمده است.  یک ماه از فرصت نهایی پرسپولیسی ها برای پرداخت به برانکو گذشته و اما هنوز مدیریت باشگاه توضیح دقیقی درباره زمان پرداختی به این مربی را اعلام نمی کنند. در همین میان علی کریمی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که چند روز پیش به رسول پناه حمله کرده بود، این بار در استوری خود به افشین پیروانی حمله کرد و نوشت:«آقای پیروانی شما که هرچی میگین دکی جون دیکته میکنه، بابا باتعصب، ۲تا جمله به نفع باشگاه بگو انجام بده.»

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • تاج 12 اکتبر 2020 / 9:12 ق.ظ

    این جماعت دزدان تنها به جیب خودشان و منصبشان تمرکز دارن حالا فرش باشه یا……!؟ حتا علی کریمی هم ازشون بدش میاد و قبولشون نداره! هیچ رئیس و مقام مسئول مملکتی هم صداش درنمیاد طی این چندسال این باشگاه یا دزدی کرده یا حق دیگر باشگاهها را با حمایت تابلو وزیر خورده و هیچکس اعتراضی نکرده!!!!!! درحالت داره یا همون بالایی ها عرضه ندارن یا شریک این خیانتها و فجایع غیر قانونی و غیر اخلاقی شان هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید