کد خبر:35601
پ

حمله تند سردار آجورلو به نظام وظیفه: چرا پشت درهای بسته تصمیم غیرقانونی میگیرید؟

مدیرعامل استقلال سکوت خود در خصوص اعزام دو مدافع تیمش به خدمت سربازی را شکست و صحبتهای تند و قابل تاملی در این خصوص مطرح کرد که هایلایت این صحبتها را در ادامه می خوانید.   حمله تند سردار آجورلو به نظام وظیفه: چرا پشت درهای بسته تصمیم غیرقانونی میگیرید؟ 🔹آیین‌نامه می‌گوید بازیکن (مرادمند) رجیستر […]

مدیرعامل استقلال سکوت خود در خصوص اعزام دو مدافع تیمش به خدمت سربازی را شکست و صحبتهای تند و قابل تاملی در این خصوص مطرح کرد که هایلایت این صحبتها را در ادامه می خوانید.

 

حمله تند سردار آجورلو به نظام وظیفه: چرا پشت درهای بسته تصمیم غیرقانونی میگیرید؟

حمله تند سردار آجورلو به نظام وظیفه: چرا پشت درهای بسته تصمیم غیرقانونی میگیرید؟

🔹آیین‌نامه می‌گوید بازیکن (مرادمند) رجیستر شده آن هم در تیم ملی پس چرا نمی‌گذارید این بازیکن در تیم ملی بازی کند آنهم در حالی که ۲۸ ساله است. چرا این کار را می‌کنید؟

🔹شخصا پیش اشتری، مهری، زاده کمند و دیگر دوستان رفتم و صحبت کردم. من به دنبال قانون هستم، مثل برخی سنگ اندازی نمی کنم که هر کاری خواستند کردند. همه هویت من قانون است. چرا کسی صدایش بلند نمی شود و بگوید آقای آجورلو حرفت غیر قانونی است؟

🔹چرا پشت درهای بسته تصمیم می گیرید؟ چه کسی به شما مجوز داده تا در خصوص حقوق ۳۰ – ۴۰ میلیون جمعیت تصمیم بگیرید؟ می گویند از فضای مجازی می‌ترسیم که فحش بدهند، شما از چه می ترسید؟ قانون را عمل کنید. من اجازه نمی‌دهم که کسی برای فرصت‌های قانونی استقلال در پشت درهای بسته لابی کند.

🔹مرادمند ۲۸ ساله و در تیم ملی رجیستر شده است و چرا باید در مورد او قانون رعایت نشود. او تا ۳۰ سالگی بازیکن استقلال خواهد بود البته اگر قراردادش را تمدید کند. درباره سیاوش یزدانی باید بگویم که او ۳۰ ساله است و قانون می‌گوید او سرباز است ولی قانون می گوید از ۸ اسفند سرباز است چرا از یک اسفند او را فراخواندید؟

🔹یزدانی سرباز است اما او سهمیه سپاه است و نمی‌تواند به فجر برود. در لیگ لیگ یک هم که تیمی متعلق به سپاه وجود ندارد. پس یزدانی کجا برود. پادگان؟ دستور بالاترین مقام را برای شما گرفتم که کمک کنید آیا این کار شما کمک کردن است؟

🔹یزدانی کجا باید برود که تمرین کند تا تیم ملی از او استفاده کند؟ آقای سجادی این نامه را نوشته که مرجع تشخیص بازیکن ملی وزیر ورزش و فدراسیون است شما چه کسی هستید که تشخیص دهید این بازیکن ملی است یا نه؟

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید