کد خبر:15127
پ

حمله تند ستار همدانی به وزیر ورزش: سلطانی فر باید از استقلالی ها عذرخواهی کند

ستار همدانی پیشکسوت استقلال که تا پیش از این همواره با مصاحبه های محتاطانه در مورد وزارت ورزش صحبت می کرد نیز به صف منتقدین وزیر ورزش در حمایت از پرسپولیس پیوست.   حمله تند ستار همدانی به وزیر ورزش: سلطانی فر باید از استقلالی ها عذرخواهی کند ستار همدانی گفت:   ?راحت بگویم آقای […]

ستار همدانی پیشکسوت استقلال که تا پیش از این همواره با مصاحبه های محتاطانه در مورد وزارت ورزش صحبت می کرد نیز به صف منتقدین وزیر ورزش در حمایت از پرسپولیس پیوست.

 

حمله تند ستار همدانی به وزیر ورزش: سلطانی فر باید از استقلالی ها عذرخواهی کند

حمله تند ستار همدانی به وزیر ورزش: سلطانی فر باید از استقلالی ها عذرخواهی کند

ستار همدانی گفت:

 

?راحت بگویم آقای وزیر حق دارد طرفدار یک تیم خاص باشد، ولی حق ندارد انتخابات غلط برای استقلال داشته باشد. به هیچ عنوان حق ندارد. من می‌گویم یک بار اشتباه می‌شود، دو بار اشتباه می‌شود، مگر می‌شود این همه اشتباه فقط در یک باشگاه صورت بگیرد؟ پس یک جای کار می‌لنگد. رئیس مجمع کیست؟ وزیر! پس ایشان باید اشتباهاتش را بپذیرد.

?استقلال مدیر داشت، علی کریمی می‌ماند.

اگر الان ببینید از بالا تا پایین جامعه هوادار آبی و قرمز در سازمان‌ها و نهادهای مختلف داریم و نمی‌توان ایرادی گرفت ولی تبعیض قایل نشوید. هوادار ما می‌گوید چرا این همه غلط و اشتباه فقط در تیم ما؟ علی کریمی آمد و در تیم استقلال یک لیدر میانه زمین شد ولی او را از دست دادیم اما اگر باشگاه ما مدیر درست و حسابی داشت، استقلال به این روز نمی‌افتاد.

?هوادار استقلال اذیت شده است
فکر می‌کنم هوادار ما یک ایرانی است و دوست دارد کاپ قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا از طریق استقلال یا هر تیم دیگری به ایران برسد ولی به خاطر عذاب‌هایی که در سال‌های اخیر کشیده، اذیت شده و شاید تنها برای همین است که بابت یکسری مسائل دلخوری دارد.

?مدیران برای کار شخصی به استقلال می‌آیند.

?️در استقلال همه انتخابات غلط بوده و این عزیزانی که در این مدت در استقلال مدیریت کردند با همه احترامی که برای شخصیت حقیقی‌شان قائل هستم، به هیچ عنوان صلاحیت مدیریت بر استقلال را نداشتند. هر کدام چند ماه بیشتر نماندند و در واقع آمدند تا مشکلات خودشان را حل کنند نه استقلال را!

?اما الان که یکی آمده از جنس استقلال به نام فکری، باید از او حمایت کنیم. اگر حمایتش کنیم، می‌شود یک قلعه‌نویی دیگر و می‌تواند چندین قهرمانی بیاورد چون فکری روحیه جنگندگی و فعل خواستن را دارد.

کلیدواژه : استقلالوزیر ورزش

دیدگاه کاربران 17 دیدگاه
  • تاج کبیر 18 دسامبر 2020 / 10:11 ق.ظ

    بابا یکم جنبه فینال داشته باشید خوبه حالا یه گل هم تو فینال نزدین .

  • وحید قره محمدلو 18 دسامبر 2020 / 1:19 ق.ظ

    آخه مگه میشه یه تیم اینهمه نق بزنه فکرتونو بدین به کیسه خودتون قدیمیهای استقلال برا پست گرفتن علیه پرسپولیس مصاحبه میکنن مثل مهدی منقلشون

  • ر 18 دسامبر 2020 / 12:40 ق.ظ

    بهترین تیم ، فقط دوچره سواران .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید