کد خبر:17378
پ

حمله ارسلان مطهری به رکورد 21 ساله مهدی هاشمی نسب در دربی

ارسلان مطهری از آن جنس مهاجمینی است که با قلبش فوتبال بازی می کند؛ او از جنس بازیکنانی همچون فرهاد مجیدی در استقلال است که در بازیهای حساس و مهم توانسته گره کار تیمش را باز کند.   حمله ارسلان مطهری به رکورد 21 ساله مهدی هاشمی نسب در دربی نکته ای که باعث محبوبیت […]

ارسلان مطهری از آن جنس مهاجمینی است که با قلبش فوتبال بازی می کند؛ او از جنس بازیکنانی همچون فرهاد مجیدی در استقلال است که در بازیهای حساس و مهم توانسته گره کار تیمش را باز کند.

 

حمله ارسلان مطهری به رکورد 21 ساله مهدی هاشمی نسب در دربی

حمله ارسلان مطهری به رکورد 21 ساله مهدی هاشمی نسب را در دربی

نکته ای که باعث محبوبیت بیشتر ارسلان مطهری نزد هواداران استقلال شده، گلهای حساس او در دربی های اخیر است که به نوعی ارسلان را تا جایگاه بازیکنانی همچون فرهاد مجیدی نزد هواداران استقلال محبوب کرده است.

ارسلان مطهری با 3 گل در دو دربی پیاپی، نزدیک رکورد 4 گل در سه دربی مهدی هاشمی نسب شده که در 3 دربی پیاپی توانست برای پرسپولیس 4 گل به ثمر برساند. در صورتی که روند گلزنی های ارسلان مطهری در دربی ها تداوم داشته باشد اصلا بعید نیست او تا انتهای فصل بعد، بتواند رکورد بیشترین گل زده در دربی ها را از همایون بهزادی پرسپولیس که با 7 گل بهترین آمار را از خود بر جای گذاشته بشکند.

علی جباری از استقلال با 6 گل در دربی ها و 6 پاس گل، بهترین عملکرد را در بین تمامی بازیکنان تاریخ استقلال در دربی از خود بر جای گذاشته است.

 

حال باید منتظر ماند و دید گیتاریست استقلال می تواند نام خود را در تاریخ باشگاه استقلال و دربی ها جاودانه کند یا خیر؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید