کد خبر:12800
پ

حمایت پیشکسوت پرسپولیس از وریا غفوری: او باید به تیم ملی دعوت شود

حسین کلانی درباره وضعیت تیم ملی و برد مقابل بوسنی اظهار کرد: به نظر من نتیجه فرصت دادن به جوانان و حمایت از آن‌ها همین بردها می‌شود و این موفقیت‌ها به دست می‌آیند. امیدوارم کادرفنی تیم ملی فرصت بیشتری به جوانان دهد و از استعداد این بازیکنان استفاده کند که واقعا باعث مباهات و افتخار […]

حسین کلانی درباره وضعیت تیم ملی و برد مقابل بوسنی اظهار کرد: به نظر من نتیجه فرصت دادن به جوانان و حمایت از آن‌ها همین بردها می‌شود و این موفقیت‌ها به دست می‌آیند. امیدوارم کادرفنی تیم ملی فرصت بیشتری به جوانان دهد و از استعداد این بازیکنان استفاده کند که واقعا باعث مباهات و افتخار ما خواهد بود.

حمایت پیشکسوت پرسپولیس از وریا غفوری: او باید به تیم ملی دعوت شود

حمایت پیشکسوت پرسپولیس از وریا غفوری: او باید به تیم ملی دعوت شود

او درباره غیبت برخی بازیکنان از جمله وریا غفوری در لیست تیم ملی گفت: معتقد هستم آن چیزی که مربیان می‌بینند و آن تشخیصی که می‌دهند یا سلیقه‌هایی که آن‌ها دارند، مقداری با سلیقه‌ها و نظرهای من و امثال من است فرق دارد. البته وریا غفوری یکی از بهترین بازیکنان و دفاع‌های حال حاضر فوتبال ما است و صدردرصد شایستگی دارد که در تیم ملی باشد ولی به هر حال باید ببینیم سلیقه و دلیل مربی در این رابطه چیست و چرا این انتخاب صورت نگرفته است اما معتقدم وریا می تواند به تیم ملی دعوت شود.
پیشکسوت فوتبال ایران درباره حضور دراگان اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی عنوان کرد: من شناختی از او ندارم اما کلاً با مربی خارجی مخالفم چرا که مربیان خارجی فراز و نشیب زیادی دارند و موفقیت‌ها و شکست‌های زیادی داشتند اما در تمام دوران و در سوابق فوتبالی کشور ما، موفقیت‌هایمان و حتی اولین صعودمان به جام جهانی با مربی ایرانی بوده است و مربی ایرانی راهش را باز می‌کند. من چون اعتقادی به مربی خارجی ندارم نه درموردشان اظهار نظر و نه تحقیق می‌کنم.
او درپاسخ به این سوال که ایران در این شرایط به جام جهانی صعود می‌کند یا خیر، گفت: بچه‌های تیم‌ملی پتانسیل صعود به جام جهانی را دارند. جوانان ما در هر زمینه‌ای نشان دادند که در دنیا دارای استعداد و اصل خواستن هستند. فقط آن چیزی که مهم است این است کسانی که به عنوان مدیریت کننده و مربی حضور دارند از نظر روحی روانی و از نظر شخصیت دادن به بچه ها کوشا باشند.

کلانی در پایان گفت: من فکر می‌کنم در این شرایط ۱۰۰درصد بچه های ما به جام جهانی صعود می‌کنند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد چرا که آن‌ها بهترین بازیکنان آسیا هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید