کد خبر:13959
پ

حق مرفاوی و فکری برای مربیگری در لالیگا خورده شد!!

بازی های ضعیف استقلال در هفته های ابتدایی کم کم صدای اعتراض هواداران استقلال را در آورده به طوری که آنها نمی توانند بازیهای ضعیف این تیم را با کمترین موقعیت خطرناک با وجود این تعداد بازیکن با کیفیت در تیم، تحمل کنند. آنها که بازیهای چشم نواز تیم در دوران استراماچونی و فرهاد مجیدی […]

بازی های ضعیف استقلال در هفته های ابتدایی کم کم صدای اعتراض هواداران استقلال را در آورده به طوری که آنها نمی توانند بازیهای ضعیف این تیم را با کمترین موقعیت خطرناک با وجود این تعداد بازیکن با کیفیت در تیم، تحمل کنند. آنها که بازیهای چشم نواز تیم در دوران استراماچونی و فرهاد مجیدی و حتی نامجومطلق را با همین بازیکنان به یاد دارند، قادر به هضم این بازی های ضعیف از جانب تیم نیستند.

 

حق مرفاوی و فکری برای مربیگری در لالیگا خورده شد!!

حق مرفاوی و فکری برای مربیگری در لالیگا خورده شد!!

استقلال که بدترین بازی فصل خود را مقابل فولاد انجام داد، در بازی مقابل ماشین سازی هم تا قبل از به گل رسیدن از روی ضربه ایستگاهی، هیچ موقعیت گل خاصی روی دروازه ماشین سازی ایجاد نکرد و در ادامه آن بازیهای ضعیف، در نیمه اول بازی مقابل پیکان بار دیگر با ارائه یک بازی بسیار ضعیف صدای هواداران این تیم را در آورد.

انتقادات زیادی به ترکیب اولیه محمود فکری وارد است. او در حالی وریا غفوری را به یک خط جلوتر برده که احمد موسوی یک بازیکن معمولی و متوسط به حساب می آید  و هرگز قادر به تکرار اورلپ های وریا غفوری از جناح راست نیست . فکری در حالی از محمد نادری در پست هافبک چپ استفاده می کند که این بازیکن هرگز خصوصیات بازیکنی که در این پست بازی می کند را ندارد و او باید از بین میلیچ و نادری یکی را برای بازی در پست دفاع چپ انتخاب کند چرا که با ادامه این روند، همواره دفاع چپ استقلال از ایجاد موقعیت بر روی دروازه حریف عاجز خواهد ماند.

وریا غفوری نیز در دو بازی اخیر در پست هافکب راست به کار گرفته شده که هرگز نتوانسته کارایی زمانی که در پست دفاع راست بازی می کند را داشته باشد.

در واقع فکری و کادر فنی او با اشتباه در انتخاب دو هافبک چپ و راست خود و عدم حضور یک بازی ساز حرفه ای در میانه میدان، عملاً خط هافبک را به تیم حریف تعارف زده است و به دلیل قطع شدن ارتباط بین خطوط مختلف استقلال، شاهد شکل گیری یک بازی منسجم از این تیم نخواهیم بود.

 

به واقع حق کادر فنی استقلال با وجود این سبک بازی برای مربیگری در لالیگا خورده شده است چرا که اگر بازیکنان را بدون مربی هم به میدان بفرستند، به همین صورت، سردرگم بازی خواهند کرد. هواداران استقلال این روزها نسبت به حضور صمد مرفاوی و پرویز مظلومی در تیم ابراز نگرانی می کنند چرا که  سبک بازی آبی پوشان در سه بازی گذشته شباهت زیادی به دوران مربیگری این اساتید در استقلال دارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید