کد خبر:37501
پ

حقیقت تلخ در مورد دراگان اسکوچیچ | بازنده محض مقابل تیم های قوی

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان که از مدتها قبل عدم لیاقتش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ثابت شده بود، بار دیگر مهر تائیدی بر انتقاد منتقدان زد. حقیقت تلخ در مورد دراگان اسکوچیچ | بازنده محض مقابل تیم های قوی شاید حامیان رسانه ای اسکوچیچ که بعضا به او بازیکن نیز معرفی می […]

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی کشورمان که از مدتها قبل عدم لیاقتش برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ثابت شده بود، بار دیگر مهر تائیدی بر انتقاد منتقدان زد.

حقیقت تلخ در مورد دراگان اسکوچیچ | بازنده محض مقابل تیم های قوی

شاید حامیان رسانه ای اسکوچیچ که بعضا به او بازیکن نیز معرفی می کنند به رکورد بازیهای متوالی بدون باختش اشاره کنند اما منتفدین او امروز فکتی در اختیار دارند که با استناد به آن مشخص می شود تیم ملی ایران احتمالا در جام جهانی کیسه گل خواهد شد.

نکته جالب در خصوص بازیهای تیم ملی تحت هدایت اسکوچیچ اینکه او در طول دوران مربیگری اش در تیم ملی فقط 3 بار با تیم های زیر رنکینگ 50 جهان بازی کرده که در هیچ کدام از بازیها نیز موفق نبوده است . در دو بازی مقابل کره جنوبی یک شکست و یک تساوی بدست اورد و مقابل تیم دوم الجزایر نیز شکست خورد تا مشخص شود این مربی در جام جهانی، که مقابل سه تیم با رنکینگ زیر 50 جهان بازی خواهیم داشت، کاری از پیش نخواهد برد.

برخی نیز اعتقاد دارند درخواست اسکوچیچ برای لغو بازی مقابل اروگوئه از ترسش بابت ثبت یک شکست سنگین بوده است.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید