کد خبر:31349
پ

حضور MJ در استقلال | خروج سایپایی ها و ورود پاسی ها به قلعه آبی

مصطفی آجورلو و مجید جلالی در دهه ۸۰ و در تیم پاس تهران سابقه همکاری با یکدیگر را دارند. این همکاری موفقیت‌آمیز بود و پاس تهران با مدیریت آجورلو و مربیگری جلالی قهرمان لیگ برتر شد.   با حضور آجورلو در استقلال این همکاری احتمالا این بار در تیم استقلال ادامه خواهد داشت. جلالی که […]

مصطفی آجورلو و مجید جلالی در دهه ۸۰ و در تیم پاس تهران سابقه همکاری با یکدیگر را دارند. این همکاری موفقیت‌آمیز بود و پاس تهران با مدیریت آجورلو و مربیگری جلالی قهرمان لیگ برتر شد.

 

حضور MJ در استقلال | خروج سایپایی ها و ورود پاسی ها به قلعه آبی

با حضور آجورلو در استقلال این همکاری احتمالا این بار در تیم استقلال ادامه خواهد داشت.

جلالی که زمزمه‌هایی مبنی بر حضورش در آکادمی باشگاه استقلال شنیده‌ می‌شود با حضور در ورزشگاه امام رضا (ع) جلسه‌ای را با مهرانپور که در حال حاضر مدیر آکادمی استقلال است برگزار کرد.

جلالی ضمن بازدید از امکانات تیم‌های پایه‌ای استقلال گفت و گوی مفصلی را با مهرانپور انجام داد تا از آخرین وضیعت آکادمی استقلال با خبر شود.

جلالی در دوره مربیگری خود به بازیکنان جوان فرصت مناسبی برای شکوفایی داده و این موضوع را در تیم‌هایی که حضور داشته به خوبی به نمایش گذاشته است. اتفاقی که با توجه به سابقه همکاری بین او و مدیرعامل کنونی استقلال، باعث شده تا اکنون نام او برای حضور در پست مدیریت آکادمی استقلال به گوش برسد.

 

با خروج تیم مددی و فریادشیران و … که از مجموعه سایپا به استقلال آمده بودند، اکنون شاهد ورود پاسی های قدیمی از جمله آجورلو، مجید جلالی و آرش برهانی در استقلال هستیم که این جمع احتمالاً با حضور جواد نکونام در دوران پسا فرهاد مجیدی، تکمیل خواهد شد.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • رضا 29 سپتامبر 2021 / 1:23 ب.ظ

    عالی آرزوی من حضور مجید جلالی در استقلال بود. انشالله بعد از موفقیت‌های فرهاد نوبت آقا مجیده سرمربی استقلال بشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید