کد خبر:37675
پ

حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس منتفی شد | جذب شیخ دیاباته محتمل شد

علی رغم برخی شایعات در خصوص حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس، اما این بازیکن که به سادگی می تواند قرارداد خود را با تیم اوکراینی سابقش به واسطه جنگ اوکراین و مقررات جدید فیفا فسخ کند، اما به نظر می رسد وی قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و همچنان در فصل جدید در […]

علی رغم برخی شایعات در خصوص حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس، اما این بازیکن که به سادگی می تواند قرارداد خود را با تیم اوکراینی سابقش به واسطه جنگ اوکراین و مقررات جدید فیفا فسخ کند، اما به نظر می رسد وی قصد بازگشت به فوتبال ایران را ندارد و همچنان در فصل جدید در فوتبال اروپا به کار خود ادامه خواهد داد.

 

اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس 1401

 

حضور شهاب زاهدی در پرسپولیس منتفی شد | جذب شیخ دیاباته محتمل شد

انتشار تصاویری از شهاب زاهدی با پیراهن تیم پوشکاش مجارستان نشان می دهد پرونده حضور این بازیکن در پرسپولیس بسته شده و شهاب یک فصل دیگر با پیراهن پوشکاش در مسابقات حاضر خواهد شد. گفته می شود زاهدی اولین گزینه یحیی گل محمدی برای حضور در خط حمله پرسپولیس بود و پس از او سجاد شهباززاده قرار داشت که به استقلال پیوست و حالا بحث بر سر حضور مهاجمی به نام کاسیانو است که احتمالاً او نیز سر از فوتبال ترکیه در خواهد آورد.

 

اما همه این موارد در کنار اعلام خبر فسخ قرارداد شیخ دیاباته با الغرافه یک شایعه دیگر را در رسانه ها به راه انداخته و اینکه گل محمدی بی میل به استفاده از مهاجم گلزن سابق استقلال در پیشانی خط حمله پرسپولیس نیست و با توجه به شرایط دیاباته، او می تواند با قیمت پائینی وی را به خدمت بگیرد. اگرچه دیاباته از شرایط آرمانی چند سال قبل دور است اما اگر گل محمدی و بدنساز اسپانیایی پرسپولیس بخواهند می توانند او را دوباره به دوران اوج بازگردانند. کاری که استراماچونی توانست انجام دهد و از این مهاجم تنومند دوباره یک ماشین گلزنی ساخت.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید