کد خبر:12944
پ

حضور شاهین طاهرخانی در پرسپولیس کنسل شد

پایگاه خبری فوتبالی خبر داد، عليرغم نياز باشگاه پرسپوليس به دفاع وسط ، جذب مدافع فصل گذشته آبی ها و پيوستنش به اردوگاه سرخپوشان كنسل شد.     نقل و انتقالات پرسپولیس 99   حضور شاهین طاهرخانی در پرسپولیس کنسل شد در حالی که گفته می شد شاهین طاهرخانی مدافع فصل گذشته تیم استقلال مذاکراتی […]

پایگاه خبری فوتبالی خبر داد، عليرغم نياز باشگاه پرسپوليس به دفاع وسط ، جذب مدافع فصل گذشته آبی ها و پيوستنش به اردوگاه سرخپوشان كنسل شد.

 

 

نقل و انتقالات پرسپولیس 99

 

حضور شاهین طاهرخانی در پرسپولیس کنسل شد

رسمی | حضور شاهین طاهرخانی در پرسپولیس کنسل شد

در حالی که گفته می شد شاهین طاهرخانی مدافع فصل گذشته تیم استقلال مذاکراتی با مدیران باشگاه پرسپولیس انجام داده است و در آستانه امضاء قرارداد 2 ساله و پیوستن به جمع شاگردان یحیی گل محمدی قرار دارد اما منابع موثق به فوتبالی اطلاع دادند مخالفت وزارت ورزش با این انتقال باعث شده تا جعفر سمیعی مدیرعامل قرمزها از جذب این بازیکن منصرف شود.

گفته می شود وزارت ورزش به سمیعی توصیه کرده است برای پرهیز از هرگونه حاشیه جدید و ایجاد حساسیت از جذب بازیکن به صورت مستقیم از استقلال خودداری کند. البته خود سمیعی هم به نوعی مخالف جذب این بازیکن شده بود. شاهین طاهرخانی، مدافع جوان فصل گذشته استقلال بعد از مدت کوتاه حضور در جمع آبی‌پوشان و به دلیل فرصت کمی که برای حضور در ترکیب این تیم به دست آورد، قراردادش را فسخ کرده و پست هایش با لباس استقلال را هم پاک کرد تا در روزهای گذشته احتمال پیوستن وی به پرسپولیس بیشتر از همیشه داغ شود. در هر حال به نظر می رسد وزارت از انتقال نادری به استقلال هم چندان راضی نبوده و حتی خبر آمد که وزیر ورزش به خاطر ماجراهای عجیب نادری وکورتریک و بحث های مختلفی که وجود داشته، از انتقال نادری به استقلال با هزینه ای که هنوز رقم دقیق آن اعلام نشده است، ناراحت است.

با توجه به شرایط پیش امده به نظر می رسد فرشاد فرجی تنها گزینه و آخرین امید کادر فنی پرسپولیس برای جانشینی شجاع خلیل زاده باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید