کد خبر:17486
پ

حضور رسول پناه در پرسپولیس با منافع چه کسانی در تضاد است؟

سرانجام همانطور که انتظار می رفت سرمربی پرسپولیس با ignore کردن اولتیماتومی که به وزیر ورزش داده بود، در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد و به شایعات مختلف در زمینه استعفا یا برکناری اش پایان داد اما آن طور که از چهره گل محمدی پیروانی و مطهری پیدا بود به نظر می رسد فضای داخلی […]

سرانجام همانطور که انتظار می رفت سرمربی پرسپولیس با ignore کردن اولتیماتومی که به وزیر ورزش داده بود، در محل تمرین پرسپولیس حاضر شد و به شایعات مختلف در زمینه استعفا یا برکناری اش پایان داد اما آن طور که از چهره گل محمدی پیروانی و مطهری پیدا بود به نظر می رسد فضای داخلی آنها همچنان بر سر مواضع ضد رسول پناهی خود ایستاده و پس از انتشار بخش های جدید از افشاگری های رسول پناه در مورد علیپور ور ترابی، منتظر برخورد وزیر ورزش با او و برکناری وی از ریاست هیئت مدیره پرسپولیس هستند.

 

حضور رسول پناه در پرسپولیس با منافع چه کسانی در تضاد است؟

چرا حنای یحیی گل محمدی در مورد رسول پناه رنگی ندارد | فرافکنی ممنوع !

از چپ به راست: حسین قدوسی، یحیی گل محمدی، محمدحسن انصاری فرد، افشین پیروانی

 

از گوشه و کنار خبر می رسد وزارت ورزش قصدی برای برکناری رسول پناه ندارد و به وی توصیه شده تا در قبال اتفاقات اخیر سکوت کند و به نظر می رسد یحیی می بایست در این جو سنگین، تا انتهای فصل طبق قراردادش با پرسپولیس ادامه دهد و منتظر تغییر دولت و احتمالاً خروج کل اعضای هیئت مدیره از پرسپولیس بماند.

 

اما همانطور که پیشتر اشاره کردیم، شاید رسول پناه از نظر شخصیتی در قواره حضور در باشگاه پرسپولیس به عنوان یک مدیر ارشد نباشد اما او در بعد مدیریتی توانسته این تیم را به خوبی جمع کند اما حضور او در مجموعه پرسپولیس با منافع برخی از جمله مدیریت سابق پرسپولیس و کادر فنی فعلی این تیم که توسط مدیریت سابق به پرسپولیس آورده شد، به خطر افتاده است.

مدیریت سابق پرسپولیس که به واسطه حضور ح.ق به شدت بر روی فضاسازی و جوسازی در خصوص اتفاقات پرسپولیس و رقبا کار می کرد پس از اخراج شدن از این تیم به واسطه سوء مدیریت نیز همچنان هدایت اکثر پیج ها و کانال های هواداری پرسپولیس را در اختیار دارد و به واسطه اینکه رسول پناه هر چه آنها رشته بودند را پنبه کرده، با وی ضدیت عجیبی پیدا کرده اند.

موتور رسانه ای ح.ق که با هماهنگی کادر فنی سعی داشت این موضوع را به هواداران القا کند که ستاره های پرسپولیس توسط رسول پناه فراری شده اند، با افشاگری او برنامه هایشان مختل شده چرا که در افشاگری های رسول پناه مشخص شد که هیچ یک از ستاره های پرسپولیس توسط رسول پناه از تیم جدا نشده اند و به واسطه اختلافات با کادر فنی پرسپولیس بوده که از این تیم جدا شدند. این در حالیست که موتور رسانه ای مدیریت سابق و گل محمدی در تمام این مدت سعی داشتند این حقیقت را وارونه جلوه دهند.

 

نکته جالب و البته قابل تامل اینکه جدای از توهین، رسول پناه به طور مستقیم اتهاماتی را به شخص گل محمدی در زمینه حق ایجنت و … وارد کرده و این در حالیست که شاهد سکوت و انفعال سرمربی پرسپولیس در این زمینه هستیم و به نظر می رسد همین مسئله باعث شده تا با درخواست او، از انتشار فایل آخر افشاگری های رسول پناه علیه بازیکنان جلوگیری شود.

هر چه که هست یا رسول پناه در موضوع اتهام دلالی به گل محمدی راست می گوید یا اینکه ادعاهای او کذب است و در این بین شاهد سکوت کمیته اخلاق و نهادهای ذی ربط در ورود به قضیه هستیم چرا که یا رسول پناه در سمت حق قرار دارد یا گل محمدی و حضور این دو در پرسپولیس به نفع تیم پرسپولیس نیست و چه بهتر که با روشن شدن حقیقت، طرفی که در سمت حق قرار دارد در پرسپولیس بماند.

گفته می شود رسول پناه مستنداتی برای ادعاها و اتهاماتی که به گل محمدی وارد کرده در اختیار دارد و یکی از مواردی که باعث شده تا وزیر ورزش تا این لحظه از برکنار کردن او اجتناب کند نیز همین مورد است.

نکته آخر اینکه پرسپولیس و کادر فنی این تیم که این روزها به حضور رسول پناه معترضند با او تا فینال آسیا پیش رفتند و اگر دو اشتباه فردی بازیکنان پرسپولیس نبود اکنون قهرمان آسیا شده بودند. سوالی که در آن صورت مطرح می شد این بود که آیا در آن زمان هم کادر فنی این تیم با طرح موضوعاتی همچون فراری دادن ستاره های سابق توسط رسول پناه در رسانه ها ظاهر می شدند یا قهرمانی پرسپولیس را به درایت خود در استفاده از بازیکنان جدیدی که رسول پناه برایشان خریده بود، ربط می دادند؟

 

پی نوشت: از شب گذشته موتور رسانه ای مدیریت سابق پرسپولیس با جوسازی در خصوص فایل جدید افشاگری رسول پناه علیه بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی، با بزرگنمایی توهین و فحاشی او و اشاره بی ربط به رهبری و پی شکشیدن مسائل قومیتی سعی داشت تا دلایل لازم برای برکناری رسول پناه را به اذهان عمومی القا کند اما فراموش کرد که این برگ را قبلاً یکبار استفاده کرده اند که منجر به استعفای رسول پناه از مدیرعاملی پرسپولیس شد و برای برکناری او از ریاست هیئت مدیره، نیاز به خلاقیت بیشتری است! آنها قصد داشتند با انتشار این فایل از بابت فحاشی رسول پناه او را به گوشه رینگ ببرند و وزیر ورزش را مجاب به برکناری وی کنند اما به یکباره متوجه شدند در حین توهین های رسول پناه، مواردی مطرح می شود که هواداران از آنها بی اطلاع هستند و به نفع آنها نیست! در جریان سازی این دوستان همین بس که بر روی توهین و فحاشی رسول پناه مانور داده می شود اما هیچگاه به موارد اساسی و اتهاماتی که او در صحبتهایش علیه کادر فنی و برخی بازیکنان مطرح می کند ورود نمی کنند و جالبتر اینکه بازیکنانی که نامشان در این فایلهای افشاگری برده شده، تاکنون هرگز به کذب بودن ادعاهای رسول پناه اشاره نکرده اند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید