کد خبر:17768
پ

حسن روحانی بعد از پایان ریاست جمهوری اش تحت تعقیب قضائی قرار می گیرد؟

در حالی که اقتصاد کشور روزهای پرالتهابی را سپری می کند، حسن روحانی و کابینه ضعیفش هیچ راهکار عملیاتی برای برون رفت از وضعیت فعلی در دست ندارند و تنها با وعده های توخالی و پوچ به مردم، سرمایه آنها را به بازی گرفته اند که این موضوع موجب خشم بسیاری از افرادی شده که […]

در حالی که اقتصاد کشور روزهای پرالتهابی را سپری می کند، حسن روحانی و کابینه ضعیفش هیچ راهکار عملیاتی برای برون رفت از وضعیت فعلی در دست ندارند و تنها با وعده های توخالی و پوچ به مردم، سرمایه آنها را به بازی گرفته اند که این موضوع موجب خشم بسیاری از افرادی شده که به توصیه حسن روحانی از سال گذشته سرمایه خود را وارد بورس کرده اند و اکنون با ضررهای بالای 50 درصد حاصل دسترنج یک عمر تلاش خود را بر باد رفته می بینند.

 

حسن روحانی بعد از پایان ریاست جمهوری اش تحت تعقیب قضائی قرار می گیرد؟

حسن روحانی بعد از پایان ریاست جمهوری اش تحت تعقیب قضائی قرار می گیرد؟

روحانی که با تبلیغ دو صندوق دولتی دارای یکم و پالایش یکم مردم را به خرید این صندوق و وحضور در بورس تشویق کرد اکنون در وضعیتی قرار دارد که هر دوی این صندوق ها در مدت کمتر از یکسال پس از عرضه شان با بیش از 50 درصد ضرر کار خود را ادامه می دهند و بسیاری از سهامداران که فریب وعده های دولت در زمینه خرید این صندوق ها را خورده اند این روزها در صدد تشکیل یک تیم حقوقی قوی برای تحت پیگرد قرار دادن حسن روحانی پس از پایان دوران ریاست جمهوری اش هستند چرا که تبلیغات گشترده رئیس دولت در این زمینه را مصداق بارز کلاهبرداری و راهزنی دولتی می دانند.

 

هر چه که هست، دولت بی توجه به اتفاقاتی که در بازار سرمایه در حال رخ دادن است این روزها روزه سکوت گرفته و به نظر می رسد با فروش کاغذهای بی ارزش به مردم در قالب صندوق های دارا یکم و پالایش یکم، قصد داشته تا کسری بودجه شدید خود را جبران کند و به همین خاطر هم هست که دولت به شدت در سمت عرضه و فروش این سهام در روزهای اخیر قرار داشته است.

تصمیمات غیرمسئولانه دولت و بی توجهی به تبعات و آثار تصمیمات اتحاذ شده در بازار سرمایه باعث شده تا بی سابقه ترین سقوط بورس در طی چند روز اخیر اتفاق بیفتد و این در حالیست که بسیاری از سهامداران سهام عدالت که از خرداد و تیر سهام خود ر ا برای فروش گذاشته اند هنوز موفق به فروش آن نشده اند تا چهره تاریک دولت در این زمینه نیز هویدا شود چرا که هیچ ساز و کار مشخص و روشنی برای فروش سهام عدالت پیش بینی نشده بود و ارزش روز سهام عدالت این روزها به زیر 10 میلیون تومان تنزل پیدا کرده است.

حسن روحانی که روزگاری مدعی بود قصد دارد با این اقدامات، ثروت را بین آحاد و قشرهای مختلف مردم تقسیم کند اینروزها در حال توزیع میزان دستبرد دولت به جیب مردم از طرق مختلف است! در شرایط فعلی ای کاش دولت و سایر مسئولین دم از بی اثر بودن تحریم ها نزده و بیش از این نمک بر روی زخم مردم نپاشند چرا که فشار تحریم ها باعث تنگی دست دولت و به تبع آن فشار مضاعفف به مردم شده است و همه این مسائل نشان می دهد تحریم ها به شدت برای تحت فشار قراردادن دولت ایران اثر داشته اند.

کلیدواژه : حسن روحانی

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • ناشناس 3 فوریه 2021 / 1:13 ب.ظ

    وجودش رو ندارید و اگر داشتید با همان احمدی نژاد شروع میکردید. انقدر همه تون فساد کردید و از هم دیگر مدرک و اطلاعات دارید وجود محاکمه افراد خودی را ندارید

  • ناشناس 22 ژانویه 2021 / 12:44 ب.ظ

    روحانی باید بعد از ریاست جمهوری سمت توالت شویی عمومی بهش بدی !

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید