کد خبر:14460
پ

حرکت عجیب باشگاه استقلال در شکایت از داور بازی با صنعت نفت

در حالی که در تصاویر تلویزیونی مشخص شد گل طالب ریکانی به استقلال در شرایط سالم به ثمر رسیده و آفسایدی در کار نبوده، باشگاه استقلال نسبت به قضاوت اکرمی شکایتی تنظیم کرده که به مواردی عجیب در آن اشاره شده است.   حرکت عجیب باشگاه استقلال در شکایت از داور بازی با صنعت نفت […]

در حالی که در تصاویر تلویزیونی مشخص شد گل طالب ریکانی به استقلال در شرایط سالم به ثمر رسیده و آفسایدی در کار نبوده، باشگاه استقلال نسبت به قضاوت اکرمی شکایتی تنظیم کرده که به مواردی عجیب در آن اشاره شده است.

 

حرکت عجیب باشگاه استقلال در شکایت از داور بازی با صنعت نفت

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، قضاوت ضعیف حسن اکرمی در مصاف استقلال و صنعت نفت آبادان در نتیجه نهایی این دیدار موثر بود.باشگاه استقلال به همین دلیل تا ساعتی دیگر طی نامه‌ای نسبت به این قضاوت ضعیف به کمیته داوران اعتراض خواهد کرد.در نامه باشگاه استقلال به مواردی همچون برخورد توپ با دست بازیکن صنعت نفت، ضربه طیبی به قایدی و … اشاره شده است.

 

شاید وقت آن رسیده باشگاه استقلال به جای فرافکنی و انحراف افکار عمومی هوادارانش از عملکرد ضعیف کادر فنی در چند بازی اخیر، به قضاوت سالم اکرمی احترام بگذارد چرا که به طور مشخصی معلوم است که برخورد توپ با دست بازیکن حریف در حالی که از زمین بلند می شد، پنالتی محسوب نمی شد و اکرمی به درستی این صحنه را ادامه بازی اعلام کرد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید