کد خبر:43396
پ

حرکت طنز فتح اله زاده در شماره کارت دادن به هواداران برای پرداخت طلب استراماچونی

علی فتح اله زاده مدیر عامل استقلال در ادعایی عجیب مدعی شد برای تامین پول استراماچونی به هواداران شماره حساب معرفی می کند تا با جذب کمک های هواداری بخشی از این مبلغ تا فروردین ماه تامین شود تا جلوی کسر امتیاز و سقوط استقلال به دسته پائینتر گرفته شود. این حرکت از آن جهت […]

علی فتح اله زاده مدیر عامل استقلال در ادعایی عجیب مدعی شد برای تامین پول استراماچونی به هواداران شماره حساب معرفی می کند تا با جذب کمک های هواداری بخشی از این مبلغ تا فروردین ماه تامین شود تا جلوی کسر امتیاز و سقوط استقلال به دسته پائینتر گرفته شود.

این حرکت از آن جهت طنز است که شاید بهتر بود او با پیگیری قضائی مسببین به وجود آمدن این فاجعه (سلطانی فر و فتحی) که بدون در نظر گرفتن بودجه بیت المال با تصمیمات عجیب خود این مربی را به سمت فسخ قرارداد هدایت کردند این پول را تا امروز تامین می کرد.

شاید بهتر بود او به جای درخواست کمک از هواداران استقلال، از احمد مددی و فرهاد مجیدی سوال می کرد که پولی که قرار بود با فروش مهدی قایدی به شباب الاهلی امارات جهت پرداخت طلب استراماچونی هزینه شود کجاست امروز؟

هر چه که هست، فتح اله زاده با علم به همه این موارد مسئولیت قبول کرده و چه بهتر اگر راهی جز درخواست اعانه از مردم برای پرداخت نزدیک به 100میلیارد تومانی به استراماچونی ندارد، همین امشب استعفا دهد چرا که این نوع مدیریت را یک کودک 8 ساله هم بلد بود که با خزانه پر پول باشگاه را بچرخاند!

او اگر لابی قوی مثل مدیران تیم رقیب برای قرض گرفتن از چند وزارتخانه برای پرداخت طلب برانکو و کالدرون را ندارد، حتماً باید همین امشب برود…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید