کد خبر:24082
پ

حرکت خطرناک AFC برای بازیکنان بی ظرفیت ایرانی

در حالی که هنوز یک ماه از پایان محرومیت عیسی آل کثیر به خاطر شادی گل جنجالی اش نمی گذرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب و تحریک کننده درر این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به معرفی بهترین شادی گل در بازیهایی که برگزار می شود، پرداخته است.   حرکت خطرناک AFC برای […]

در حالی که هنوز یک ماه از پایان محرومیت عیسی آل کثیر به خاطر شادی گل جنجالی اش نمی گذرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا در اقدامی عجیب و تحریک کننده درر این دوره از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به معرفی بهترین شادی گل در بازیهایی که برگزار می شود، پرداخته است.

 

حرکت خطرناک AFC برای بازیکنان بی ظرفیت ایرانی

حرکت خطرناک AFC برای بازیکنان بی ظرفیت ایرانی

در این بخش بازیکنی که بهترین شادی گل را انجام دهد در هر هفته معرفی خواهد شد و عنوان بهترین شادی گل در هفته اول مسابقات به مهدی قایدی از استقلال رسید تا به تیتر یک رسانه های آسیایی تبدیل شود.

این بخش از آن جهت برای بازیکنان ایرانی خطرناک است که از این پس برای اینکه عنوان بهترین شادی گل هفته را به دست بیاوورند احتمالاً روی به تمرین شادی گل های محیر العقول و خارج از عرف خواهند آورد تا از این طریق بیشتر دیده شوند. این در حالیست که AFC نشان داده حتی به شادی گل نیز حساس است و بازیکن خاطی را ولو نیتی بابت توهین به هیچ تیم یا قومیتی نداشته باشد، محروم می کند.

شاید بهتر باشد بازیکنان ایرانی قید انجام شادی های گل تحریک کننده را زده و بی خیال این مورد شوند چرا که خطر محرومیت هر لحظه در کمین آنها خواهد بود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید