کد خبر:15655
پ

حرکت استثنایی آنتوان گریزمان برای مسلمانان و قطع همکاری با هوآوی

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا با اقدامی که هفته گذشته انجام داد، توجه رسانه های مختلف جهان را به خود جلب کرد.   حرکت استثنایی آنتوان گریزمان برای مسلمانان جهان گریزمان که با کمپانی مشهور هوآوی چین قراردادی تجاری به امضا رسانده بود، از سال 2017 به عنوان سفیر این کمپانی چینی در جهان مشغول […]

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا با اقدامی که هفته گذشته انجام داد، توجه رسانه های مختلف جهان را به خود جلب کرد.

 

حرکت استثنایی آنتوان گریزمان برای مسلمانان جهان

حرکت استثنایی آنتوان گریزمان برای مسلمانان جهان

گریزمان که با کمپانی مشهور هوآوی چین قراردادی تجاری به امضا رسانده بود، از سال 2017 به عنوان سفیر این کمپانی چینی در جهان مشغول به فعالیت بوده و در فعالیت های تبلیغاتی آن در نقاط مختلف جهان شرکت کرده است اما او هفته گذشته به طور یک طرفه و در حمایت از مسلمانانی که در چین مورد اهانت دولت چین قرار گرفته اند، قراردادش را با هوآوی فسخ کرد و بدون توجه به تبعات این تصمیم جنجالی اش که مسلماً بار مالی و پرداخت خسارت به هوآوی را در پی خواهد داشت، از تصمیمش دفاع کرد.

مسوت اوزیل و زارا خواننده مشهور نیز در اقدامی مشابه قرارداد خود با هوآوی را فسخ کردند تا این گونه اعتراض خود را نسبت به اقدامات خشونت آمیز دولت چین علیه مسلمانان نشان داده باشند.

 

دولت چین به تازگی جمعیت اقلیت مسلمان شهر آیقور استان ژینجینگ را در کمپی کوچک بازداشت کرده و آنها را به اتهام فعالیت های تروریستی مورد شدیدترین آزار و اذیت ممکن قرار داده است.

کلیدواژه : آنتوان گریزمان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید