کد خبر:37046
پ

حرف حق سرمربی تراکتور: اگر این رویه مد شود، تیم ها با آشوب 3 امتیاز می گیرند

ساغلام سرمربی تراکتور در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور توضیحاتی ارائه کرد که قابل تامل به نظر می رسد. حرف حق سرمربی تراکتور: اگر این رویه مد شود، تیم ها با آشوب 3 امتیاز می گیرند ▫️از رامین رضاییان به خاطر رفتارش در طول بازی و شخصیتی که نشان داد، تشکر می‌کنم. این بازیکن […]

ساغلام سرمربی تراکتور در خصوص اتفاقات بازی پرسپولیس و تراکتور توضیحاتی ارائه کرد که قابل تامل به نظر می رسد.

حرف حق سرمربی تراکتور: اگر این رویه مد شود، تیم ها با آشوب 3 امتیاز می گیرند

▫️از رامین رضاییان به خاطر رفتارش در طول بازی و شخصیتی که نشان داد، تشکر می‌کنم. این بازیکن با خونسردی و برای کنترل جو بازی خیلی تلاش کرد. اما سه بازیکن پرسپولیس در وقوع این اتفاقات تأثیرگذار بودند. یکی از بازیکنان پرسپولیس با بوسیدن لوگو، یکی دیگر با پرتاب سنگ به سکوها و دیگری با حرکت دست، جو ورزشگاه را متشنج کردند. پس از توقف بازی، نیروی انتظامی سریعاً جو ورزشگاه را آرام کرده و به داور بازی گفتند که می‌توانید بازی را ادامه دهید. داور نیز تیم پرسپولیس را به زمین دعوت کرد؛ اما آنان گفتند ما دوش گرفتیم، غذا می‌خوریم و نمی‌خواهیم بازی کنیم.

▫️با این وضعیت، همه‌ تیم‌ها با استفاده از سه بازیکن می‌توانند در تمامی ورزشگاه‌های دنیا جو را برهم زده و هواداران را به داخل زمین بکشانند. همچنین می‌توانند بعد از خراب کردن جو، تیم را بیرون کشیده و به بهانه‌های مختلف از دستور داور سرپیچی کرده و بازی نکنند. پس باز هم تأکید می‌کنم که فدراسیون فوتبال ایران باید قضایا را بررسی و تصمیم درستی اتخاذ کند؛ چرا که این تصمیم در آینده نیز تاثیرگذار است. همچنین این اتفاقات برای ما درس شده تا در صورت رخ دادن این وقایع، هواداران‌مان با خونسردی رفتار کنند.

کلیدواژه : تراکتور

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید