کد خبر:35641
پ

حرف حق بابک مرادی در مورد استقلال : از خودی بیشتر از ناداوری می خوریم!

بابک مرادی بازیکن سابق استقلال که به به هوادار پیوست از نحوه برخورد کادر فنی با خوشد ناراحت بود و شب گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد، علت قهرمان نشدن استقلال در چند سال اخیر نه صرفاً ناداوری ها بلکه عوامل درونی این تیم هستند که با خودزنی مانع از قهرمانی این تیم […]

بابک مرادی بازیکن سابق استقلال که به به هوادار پیوست از نحوه برخورد کادر فنی با خوشد ناراحت بود و شب گذشته در یک برنامه زنده تلویزیونی مدعی شد، علت قهرمان نشدن استقلال در چند سال اخیر نه صرفاً ناداوری ها بلکه عوامل درونی این تیم هستند که با خودزنی مانع از قهرمانی این تیم شده اند. او با اشاره به بهانه جویی های کادر فنی در خصوص عدم نتیجه گیری احتمالی به این نکته اشاره کرد که همین بهانه جویی ها باعث عدم قهرمانی استقلال شده است. با کمی تامل در صحبتهای بابک مرادی به سادگی می توان دریافت که به واقع حق با اوست و استقلال چوب ندانم کاری های عوامل مختلف خود را خورده و می خورد نه ناداوری ها. کادر فنی استقلال ماه هاست به جای تمرکز بر روی مسائل فنی تنها مشغول تقابل رسانه ای با تیم های دیگر است که عامدانه تنها بر هم زدن تمرکز آنها را هدف گرفته است.

 

کادر فنی بی تجربه

فرهاد مجیدی که نشان داده شخصیتی هیجانی و زودرنج دارد، بارها نشان داده که به سرعت نسبت به یک حرف یا حرکت واکنش تند نشان می دهد و همین مسئله باعث به وجود آمدن بحران های خودساخته در استقلال شده است که از این موارد می توان به تنش با رشید مظاهری، بابک مرادی، وریا غفوری و … اشاره کرد. او که در مودی هیجانی مدعی این مسئله هست که هر بازیکنی دلش با تیم نیست می تواند جدا شود، به سادگی مجوز جدایی بازیکنان تاثیرگذار تیمش را صادر کرد تا امروز استقلال با مشکلات عجیبی مواه باشد. مافیای رسانه ای تیم رقیب که عامدانه هر روز با انتشار شایعات بی اساس بر هم زدن تمرکز بازیکنان و کادر فنی استقلال را دنبال می کنند، به خوبی نقطه ضعف فرهاد مجیدی را شناسایی کرده اند که به واسطه چه مسائلی عصبی می شود و او نیز خیلی ساده در دام این بازی رسانه ای افتاده و به جای تمرکز روی مسائل فنی بر روی مسائل حاشیه ای تمرکز کرده است.

 

کادر مدیریت بی تجربه

اگر چه کادر مدیریت استقلال نسبت به مدیران سابق این تیم عملکرد قابل قبولی داشته اما گاف های عجیب انها در بزنگاه های مختلف باعث شده تا بسیاری از هواداران استقلال از آجورلو قطع امید کنند. آجورلو که مدعی بود تا کاری انجام نداده مصاحبه نمی کند، این روزها با مصاحبه های بیجا و بی مورد خود حواشی زیادی را برای استقلال به وجود آورده است که اوج آن مصاحبه علیه مسئولین نظام وظیفه و حواشی مربوط به کندن سر میکروفون قرمز یک خبرنگار بود. آجورلو که یک فرد نظامی محسوب می شود بزرگترین گاف مدیریتی خود را در موضوع سربازی دو مدافع استقلال داد و علی رغم اینکه از مدتها قبل از این قضیه اطلطاع داشت، اما نه تنها اقدام عملی در این زمینه نکرد بلکه با وعده حل کردن مشکل، زمینه جدایی بازیکنی مثل عارف آغاسی را فراهم کرد. شاید اگر مجیدی می دانست قرار نیست از سیاوش یزدانی و مرادمند در ادامه لیگ استفاده کند، هرگز مجوز جایی آغاسی را صادر نمی کرد.

 

ضعف تیم حقوقی

تیم حقوقی استقلال که ابتدا پرقدرت و با برنده شدن در چند پرونده مهم کارش را در این تیم شروع کرد، رفته رفته با شکست های پی در پی به حاشیه کشیده شد و برای توجیه ناکامی های خود با مصاحبه های عجیب، سعی به انحراف کشیدن افکار عمومی هوادارن استقلال داشت. فرشید سمیعی فردی حاذق و مدبر است اما مشخص نیست علت مصاحبه های رنگارنگ او و توضیح ریز جزئیات و انتشار اسناد در خصوص روند پیگیری پرونده های استقلال توسط باشگاه استقلال چیست؟ چرا که همین انتشار جزئیات، راه را برای بدخواهان استقلال باز کرد تا با بستن راههایی که استقلالی ها در حال پیگیری امور خود هستند، مانع از حل مشکل سربازی دو مدافع استقلال شوند. عملکرد منفعل تیم حقوقی استقلال در درخواست رسمی بابت مشخص شدن وضعیت معافیت بازیکن تیم رقیب نیز نقطه تاریکی در کارنامه سمیعی به حساب می آید.

 

روابط عمومی پرگو

در اینکه نوری فر یک هوادار دو آتشه استقلال است شکی وجود ندارد اما شاید او جایگاه خود به عنوان یک هوادار افراطی استقلال با مسئول روابط عمومی را فراموش کرده که با مصاحبه های نپخته خود، آرامش استقلال را بر هم می زند. او اخیراً با اشاره به پیگیری موضوع بازیکن ازبکستانی پرسپولیس بار دیگر نشان داد که فردی بی تجربه در بازیهای رسانه ای است چرا که اگر واقعاً موردی برای پیگیری وجود داشته باشد، این مورد در بوق و کرنا و رسانه ها مطرح نمی شود و به تیم مذکور اجازه داده می وشد از بازیکن غیرمجازش استفاده کند و سپس از آن تیم شکایت به عمل می آید اما استاد نوری فر با مطرح کردن این قضیه، مسئولین پرسپولیس را به وسواس و دقت بیشتر برای عقد قرارداد با بازیکن ازبک ترغیب کرد تا مشکلی از این بابت آنها را تهدید نکند! در هیچ جای دنیا شاهد این مسئله نیستیم که مسئول یک تیم با تهدید تیم دیگر بابت بازی دادن بازیکنش، پرونده ای را پیگیری کرده باشد!!

 

بازیکنان غیرحرفه ای

به واسطه اشتباه مدیریت استقلال در موضوع سربازی دو بازیکن این تیم، نه تنها تمرکز کادر فنی استقلال به هم ریخته بلکه بازیکنان استقلال نیز ناخواسته وارد این بازی رسانه ای شدند و با مصاحبه های بی مورد علیه مسئولین نظام وظیفه و مدیعامل فجر سپاسی نه تنها راه را برای حل شدن موضوع ساده نکردند، بلکه موجب گاردگیری شدیدتر نظام وظیفه در خصوص قضیه شدند .

 

در روزهای اخیر عدم حضور یک مدیر مدبر در استقلال به شدت به چشم می آید و شاید اگر مدیری با قدرت مدیریت بالا در مواقع بحرانی در این تیم بود، شاهد این حجم از بحران های خودساخته در این تیم نبودیم. با رصد اتفاقات اخیر در باشگاه استقلال بیشتر از هر زمان دیگری به صحت ادعای باکب مرادی در این زمینه می رسیم و به نظر می رسد کادر فنی استقلال از همین حالا به دنبال بهانه ای برای عدم قهرمانی در فصل جاری است و به جای تمرکز بر روی ادامه بازیها هر هفته به دنبال شناسایی یک ناداوری در مسابقاتش است تا بعد از بازی با بولد کردن آن، فریاد انا مظلوم سر دهند. آنها باید بدانند سیستم فعلی در فوتبال ایران همین بوده و هست و باید با تصور دریافت یک گل پیش از شروع بازی پای به میدان بگذارند و آنقدر قوی شوند تا حتی اشتباهات داوری هم نتواند مانع موفقیت آنها شود نه اینکه اینچنین شکننده بازیهای خود را پیش ببرند که با یک اشتباه داوری، سرنوشت بازی عوض شود.

کلیدواژه : استقلال

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • بنده 1 مارس 2022 / 10:59 ب.ظ

    به نام خدا سلام خدمت نویسنده محترم متن .
    مدت زمان زیادی است اخبار منتشر شده از این سایت را می خدانم اما تعدد غلط املایی در بیشتر متن ها واقعا جای تعجب دارد . آیا سردبیر سایت نظارتی نداره.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید