کد خبر:44298
پ

حجت کریمی: فدراسیون کاری جز تخلف علیه استقلال ندارد/ قنبرزاده دروغ می گوید

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال در واکنش به ادعاهای قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد او در خصوص امضای صورتجلسه موافقت باشگاه استقلال توسط او، دروغ می گوید و سازمان لیگ و شخص سهیل مهدی، کارمند افشین پیروانی هستند. پی نوشت: قنبرزاده همان فردی است که در لیست همه نامزدهای فدراسیون فوتبال بود و […]

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال در واکنش به ادعاهای قنبرزاده نایب رئیس فدراسیون فوتبال مدعی شد او در خصوص امضای صورتجلسه موافقت باشگاه استقلال توسط او، دروغ می گوید و سازمان لیگ و شخص سهیل مهدی، کارمند افشین پیروانی هستند.

پی نوشت: قنبرزاده همان فردی است که در لیست همه نامزدهای فدراسیون فوتبال بود و این اتفاق مشکوک به نظر می رسد معنای خاصی در اجرای برخی تصمیمات فرافدراسیونی در فوتبال ایران دارد که توسط این فرد در هر فدراسیونی انجام می شود. او که قبل از دربی مدعی شده بود سه هفته پایانی همزمان برگزار خواهد شد، پس از صدرنشین شدن تیم محبوب آقایان از ادعای خود عقب نشینی کرد و برنامه نیمه نهایی جام حذفی نیز طوری چیده شد که باز هم تیم محبوب آقایان بازی دوم را انجام دهد! افکار عموم فراموش نکرده که چند سال پیش چطور دو مدیرعامل استقلال و پرسپولیس در حضور مسعود سلطانی فر توافق برای عدم برگزاری سوپرجام کردند اما به محض خروج تیم استقلال از تهران به مقصد ترکیه، آقایان توافق مذکور را به سادگی زیر پا گذاشتند و … امروز در شکل و شمایلی جدید، به دنبال جبران عقب ماندگی های تیم محبوب خود در ویترین افتخاراتش هستند!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید