کد خبر:28460
پ

حتی گوریل انگوری استقلال را بهتر از مددی اداره می کرد!

با اتفاقاتی که در چند وقت اخیر در باشگاه استقلال رخ داده تقریبا همه هواداران استقلال دوست و دشمن را در دل مجموعه این باشگاه و وزارت ورزش شناخته اند و می دانند کدام فرد برای موفقیت این تیم تلاش میکند و کدامیک د جهت تخریب روحی این تیم دست به هر کاری می زند. […]

با اتفاقاتی که در چند وقت اخیر در باشگاه استقلال رخ داده تقریبا همه هواداران استقلال دوست و دشمن را در دل مجموعه این باشگاه و وزارت ورزش شناخته اند و می دانند کدام فرد برای موفقیت این تیم تلاش میکند و کدامیک د جهت تخریب روحی این تیم دست به هر کاری می زند.

 

حتی گوریل انگوری استقلال را بهتر از مددی اداره می کرد!

حتی گوریل انگوری استقلال را بهتر از مددی اداره می کرد!

احمد مددی که با قامت درشتی که دارد بسیاری از هواداران استقلال را به یاد یکی از کاراکترهای کارتونی سالهای دور می اندازد، در هفته های اخیر اقداماتی بر خلاف منافع استقلال انجام داده است.

اگر از سندسازی و امضای جعلی به جای فرشید اسماعیلی برای قبول کسر از قراردادش بگذریم اگر از ماجرای کارشکنی آقایان در عدم جذب قاسمی نژاد در نیم فصل نیز عبور کنیم و حتی کاشکنی در جذب دستیار خارجی فرهاد مجیدی را نادیده بگیریم و به عدم پرداخت به بازیکنان توجهی نداشته باشیم و حتی مصاحبه های تنش زای مدیرعامل غول پیکر استقلال علیه فرهاد مجیدی قبل از دیدار با پدیده را نادیده بگیریم اما از احضار مضحک بازیکنان استقلال به کمیته انضباطی نمی توان عبور کرد.

آقایانی که قادر به پرداخت دستمزد بازیکنان استقلال نیستند از هر بهانه ای برای جریمه بازیکنان استقلال استاده می کند تا اینگونه تمرکز روحی و روانی بازیکنان تیم را بر هم بزند. در حالی که تیم استقلال روی برردهای سریالی قرار گرفته، چطور ممکن است مدیرعامل این تیم به جای پاداش به بازیکنان و حتی یک تشکر خشک و خالی ، برخی از آنها را برای تنبیه به کمیته انضباطی دعوت کند؟

این اتفاق در حالی رخ داده که سرمربی هیچ درخواستی برای تنبیه بازیکنان از مدیریت نداشته و اقدام خودسرانه مددی با مخالفت مجیدی همراه شده است.

هر چه که هست به نظر می رسد گماشته غول پیکر وزارت ورزش در استقلال در روزهای آخر حضور خودش و اربابانش در راس کار اقدامات تخریبی خود علیه منافع تیم را افزایش داده اند چرا که حتی گویل انگوری هم در شرایطی که تیمش روی دو برد افتاده، حتی به سمت تنبیه بازیکنان نمی رفت.

 

رفتارهای مددی با استقلال، هواداران این تیم را به اقدامات خابکارانه امیرحسین فتحی مدیرعامل سابق استقلال می اندازد که دست بعد از اوج گرتن تیم شفر، یکی یک بازیکنان آن تیم را  به دلایل انضباطی یا سرماخودگی از دسترس شفر خارج کرد و در نهایت سرمربی تیمی که در کورس قهرمانی بود را به شکل عجیبی اخراج کرد تا اهداف اربابانش را تامین کرده باشد.

 

 

کلیدواژه : استقلال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید