کد خبر:29370
پ

حامد لک در آستانه بازداشت قرار گرفت | احضار به دادسرای تبریز

در حالی که به نظر می رسید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر قضیه توهین حامد لک به توپ جمع کن شده، اما جمعی از وکلای تبریز با پیگیری قضیه از او به دادسرای تبریز شکایت کرده اند و در صورتی که او خود را برای ادای توضیحات به تبریز نرساند به صورت نیابتی وی تحت […]

در حالی که به نظر می رسید کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیگیر قضیه توهین حامد لک به توپ جمع کن شده، اما جمعی از وکلای تبریز با پیگیری قضیه از او به دادسرای تبریز شکایت کرده اند و در صورتی که او خود را برای ادای توضیحات به تبریز نرساند به صورت نیابتی وی تحت پیگرد و بازداشت قرار خواهد گرفت و برای توضیحات به تبریز منتقل می شود.

 

حامد لک در آستانه بازداشت قرار گرفت | احضار به دادسرای تبریز

🔺وکیل کانون وکلای دادگستری آذربایجان شرقی از پیگیری قضایی توهین دروازه‌بان پرسپولیس علیه توپ جمع کن در تبریز خبر داد.
🔺سینا‌ یوسفی افزود: نام برده علاوه بر رسیدگی به تخلف‌اش توسط کمیته انضباطی با توجه به این‌که وی مرتکب جرم شده‌ و محل وقوع جرم نیز تبریز است باید در دادسرای تبریز حاضر و پاسخگوی اعمال ارتکابی خود باشد.
🔺وی با اشاره به پیگیری پلیس فتای استان آذربایجان شرقی در این خصوص اظهار داشت: در صورت عدم حضور با اعطای نیابت وی به تبریز منتقل و مورد بازجویی قرار خواهد گرفت.
🔺یوسفی تصریح کرد: درست است که بستر وقوع جرم فضای مجازی نیست ولی انتشار فیلم توهین و تهدید این فرد در فضای مجازی افکار عمومی را جریحه‌دار کرده و پلیس فتای استان به جد پیگیر موضوع است.
🔺وی تاکید کرد: تبریز و آذربایجان ارمغان‌آورنده قانون و مشروطه به ایران بوده و جلوی این‌گونه توهین‌ها را با قانون خواهد گرفت.

 

کد بتامون:54632

کلیدواژه : پرسپولیسحامد لک

دیدگاه کاربران 4 دیدگاه
  • حسن عسگری 23 جولای 2021 / 12:24 ق.ظ

    باید زندانی شود

  • حسن عسگری 23 جولای 2021 / 12:23 ق.ظ

    باید زندانی شود به خاطر این حرفها ی زشتی که به یه تبريزی زده است وحداقل دو سال محرومیت برايش ببرند

    • حسن عسگری 23 جولای 2021 / 12:11 ب.ظ

      این حیوان فکر کرده دروازه بان پیروزی هستش هر گهی خواست میتواند بخورد

  • tim 22 جولای 2021 / 9:42 ب.ظ

    کد بتامون 54632

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید