کد خبر:25198
پ

حاشیه جنجالی هواداران سپاهان برای سرپرست پرسپولیس

بازی پرسپولیس و سپاهان از قدیم الایام همواه رقابت جذاب و پر افت و خیزی بوده و در آستانه این دیدار حساس که سرنوشت قهرمانی را به نوعی تعیین می کند، بار دیگر حواشی عجیبی رخ داده است.   حاشیه جنجالی هواداران سپاهان برای سرپرست پرسپولیس افشین پیروانی که چندی پیش به اتهام ماجرای سکه […]

بازی پرسپولیس و سپاهان از قدیم الایام همواه رقابت جذاب و پر افت و خیزی بوده و در آستانه این دیدار حساس که سرنوشت قهرمانی را به نوعی تعیین می کند، بار دیگر حواشی عجیبی رخ داده است.

 

حاشیه جنجالی هواداران سپاهان برای سرپرست پرسپولیس

حاشیه جنجالی هواداران سپاهان برای سرپرست پرسپولیس

افشین پیروانی که چندی پیش به اتهام ماجرای سکه ها و  جا به جا کردن فرش های اهدایی به اعضای تیم ملی زمان کیروش به مدت 5 سال محروم شده بود(در نهایت تبرئه شد) به سوژه هواداران سپاهان تبدیل شده و آنها با به راه انداختن کمپین رش ها را جمع کنید خطاب به مسئولین هتل اطلس اصهان که کاروان پرسپولیس در آن مستقر خواهند شد به نوعی به سرپرست پرسپولیس کنایه زدند و جنگ روانی را از همین حالا شروع کردند.

بازی فصل گذشته دو تیم در نقش جهان به دلیل اتفاقات عجیبی که رخ داد در نهایت با عدم حضور تیم سپاهان در زمین با نتیجه 3 بر 0 به سود پرسپولیس به پایان رسید و دو تیم در شرایطی به مصا هم می روند که هر دو در صدر جدول قرار دارند و نتیجه این بای 6 امتیازی تاثیر یادی در سرنوشت قهرمانی این فصل خواهد گذاشت.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • ناشناس 8 مه 2021 / 8:15 ق.ظ

    این تیم مافیای فوتبال سپاهان همون تیمی که آب آلوده دادن پرسپولیس همون تیمی که گفتن اتوبوس پنجره شده رفتن تو رختکن از ترس پرسپولیس بازی نکردن همون تیمی که با دوازده میلیارد اسماعیلی فرد رو از پرسپولیس دزدیدن تیم مافیایی فوتبال

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید