کد خبر:20560
پ

حاجی پرسپولیسی ماند | یحیی کوتاه آمد

محمد انصاری با پشت سر گذاشتن مصدومیت، آرام آرام آماده می‌شود تا در بعضی‌ از بازی‌ها به پرسپولیس کمک کند. در قلب دفاع، سیدجلال و کنعانی یک زوج مطمئن و بی‌نقص نشان داده‌اند و باز هم در ترکیب اصلی خواهند بود. با این حال یحیی به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در همه دیدارهای سه جام […]

محمد انصاری با پشت سر گذاشتن مصدومیت، آرام آرام آماده می‌شود تا در بعضی‌ از بازی‌ها به پرسپولیس کمک کند. در قلب دفاع، سیدجلال و کنعانی یک زوج مطمئن و بی‌نقص نشان داده‌اند و باز هم در ترکیب اصلی خواهند بود. با این حال یحیی به خوبی می‌داند که نمی‌تواند در همه دیدارهای سه جام مختلف روی آنها فشار بیاورد.

 

حاجی پرسپولیسی ماند | یحیی کوتاه آمد

حاجی پرسپولیسی ماند | یحیی کوتاه آمد

با توجه به حضور انصاری در تمرینات گروهی قرمزها و پشت سر گذاشتن مصدومیت رباط صلیبی علیرغم شایعاتی که درباره خروج این بازیکن در نیم فصل به گوض می رسید اما حاجی با نظر یحیی گل محمدی در پرسپولیس ماندنی شد تا این تیم را در نیم فصل دوم، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند.

این دومین نرمش یحیی گل محمدی در مقابل بازیکنان مغضوب بود. او در اولین نرمش خود در قبال استفاده از عالیشاه نتیجه مثبتی گرفت و حال باید دید چه نتیجه ای از ماندگار کردن انصاری در پرسپولیس خواهد گرفت چرا که او از ابتدای فصل در لیست مازاد یحیی قرار داشت و تنها به لطف مهدی رسول پناه است که قراردادش با تیم فسخ نشده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید