کد خبر:8116
پ

جوابیه احمد سعادتمند به استوری فارسی استراماچونی + سند واتساپی

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار تصاویری از گفت‌وگوی واتساپی خود با ایجنت استراماچونی، به استوری فارسی امروز مربی ایتالیایی واکنش نشان داد.   احمد سعادتمند روز گذشته توضیحاتی درباره سفر به ایتالیا و مذاکراتش با ایجنت استراماچونی ارایه کرد و گفت این مربی رقم خود را بالاتر برده و امکان همکاری دوباره نبود.   با این وجود، […]

مدیرعامل باشگاه استقلال با انتشار تصاویری از گفت‌وگوی واتساپی خود با ایجنت استراماچونی، به استوری فارسی امروز مربی ایتالیایی واکنش نشان داد.

 

احمد سعادتمند روز گذشته توضیحاتی درباره سفر به ایتالیا و مذاکراتش با ایجنت استراماچونی ارایه کرد و گفت این مربی رقم خود را بالاتر برده و امکان همکاری دوباره نبود.

 

با این وجود، این خبر خیلی زود(!) به استراماچونی رسید و او با انتشار استوری به زبان فارسی اظهارات مدیرعامل استقلال را رد و هرگونه مذاکره را تکذیب کرد.

 

پس از استوری امروز استراماچونی، سعادتمند مدیرعامل استقلال سند مذاکراتش با پاستورلو ایجنت مربی ایتالیایی را منتشر کرد و نوشت: صادقانه بدون واسطه با ورود به خاک ایتالیا در شرایط خاص کرونایی مذاکرات رسمی و جدی چندین ساعته را در طول دو روز کاری صبح و عصر در هتل کالکشن رم انجام دادیم.

 

در حالی که استقلال به تازگی از لیگ قهرمانان آسیا حذف شده و هواداران این تیم به شدت از وضعیت نامناسب مدیریتی و کادرفنی خود دلگیر و ناراحت هستند، اظهارات ضدونقیض مربی سابق و مدیرعامل باشگاه بیشتر به اختلافات داخلی این باشگاه محبوب پایتخت دامن زده است.

 

جوابیه احمد سعادتمند به استوری فاسی استراماچونی + سند واتساپی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید