کد خبر:22181
پ

جنگ خوشمزه ها در برنامه فوتبال برتر | متلک پرانی میثاقی علیه عادل

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، شاید برای اولین بار بود که محمدحسین میثاقی به طور تقریباً مستقیم، عادل فردوسی پور را هدف قرار داد و با متلک انداختن به او در خصوصص سلب میزبانی از تیم های ملی و باشگاهی ایران از خجالت عادل در آمد.   جنگ خوشمزه ها در برنامه فوتبال برتر […]

در برنامه شب گذشته فوتبال برتر، شاید برای اولین بار بود که محمدحسین میثاقی به طور تقریباً مستقیم، عادل فردوسی پور را هدف قرار داد و با متلک انداختن به او در خصوصص سلب میزبانی از تیم های ملی و باشگاهی ایران از خجالت عادل در آمد.

 

جنگ خوشمزه ها در برنامه فوتبال برتر | متلک پرانی میثاقی علیه عادل

جنگ خوشمزه ها در برنامه فوتبال برتر | متلک پرانی میثاقی علیه عادل

عادل فردوسی پور که خود در خوشمزه بازی و متلک انداختن به شخصصیت های مختلف در آنتن زنده ید طولایی دارد این روزها ترجیح می دهد با ادامه سکوت و سیاست مظلوم نمایی که در پیش گرفته، نظر مردم را به خود جلب کند و همچنان خود را قربانی و مظلوم در ماجرای برکناری اش از برنامه نود و جانشینی میثاقی معرفی کند. او  اگرچه به طور مستقیم هرگز حبتی علیه میثاقی به زبان نیاورده اما کیست که نداند رابطه او و میثاقی شکراب است و به این واسطه از طریق دوستان رسانه ای اش بارها میثاقی و برنامه فوتبال برتر را مورد آماج حملات کلامی قرار داده است و اینبار در بزنگاهی مهم، توسط میثاقی که اخیراً به خوشمزگی های پخش زنده ش اضافه شده مورد هدف قرار گرفت.

میثاقی شب گذشته به رابطه حسنه عادل با رفقای عرب خود که گزارش پخش زنده فینال لیگ قهرمانان آسیا در صفحه AFC در اینستاگرام را به او سپردند متلک انداخت و به نوعی او را نیز در زمره دشمنان فوتبال ایران قلمداد کرد.

در شکراب بودن رابطه عادل و میثاقی همین بس که این دو هر یک تیم رسانه ای مجزایی تشکیل داده اند و به نوعی در رسانه ملی یارکشی کرده اند. به طوری که چندین تیم رسانه ورزش در مسابقات دوستانه شرکت می کند که در تیم هایی که عادل حضور دارد، خبری ا زمیثاقی نیست و برعکس!

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید