کد خبر:26300
پ

جنجال فایل صوتی لو رفته خبرنگار پرسپولیس در مورد محرومیت عیسی آل کثیر

از عصر روز گذشته فایل صوتی از یکی از خبرنگاران حوزه پرسپولیس در خصوص محرومیت عیسی آل کثیر منتشر شده که جنجال زیادی به پا کرده است.   جنجال فایل صوتی لو رفته خبرنگار پرسپولیس در مورد محرومیت عیسی آل کثیر همانطور که در جریان هستید عزیزی خادم رئیس فدراسیون وتبال در اقدامی عجیب چند […]

از عصر روز گذشته فایل صوتی از یکی از خبرنگاران حوزه پرسپولیس در خصوص محرومیت عیسی آل کثیر منتشر شده که جنجال زیادی به پا کرده است.

 

جنجال فایل صوتی لو رفته خبرنگار پرسپولیس در مورد محرومیت عیسی آل کثیر

همانطور که در جریان هستید عزیزی خادم رئیس فدراسیون وتبال در اقدامی عجیب چند خبرنگار و دبیر تحریریه رسانه های مختلف را که عمدتاً نزدیک به تیم پرسپولیس هستند به عنوان مشاور خود برگزیده و همین مسئله انتقادات زیادی را نسبت به فدراسیون عزیزی خادم در پی داشته است. اما خبرنگار مذکور که صدای او در چند ساعت گذشته در بسیاری از شبکه های اجتماعی در حال بازنشر است زانیار دلیری است و از مشاورین عزیزی خادم محسوب نمی شود و شاید دوست فردی همچون حسین قهار که در کنار عزیزی خادم حضور دارد به حساب بیاید.

 

در صحبتهای منتسب به زانیار دلیری اینطور عنوان شده که محرومیت عیسی آل کثیر به واسطه شادی گلش در دربی قطعی بوده و این محرومیت سه جلسه ای قرار بود تا سه شنبه هته پیش رسانه ای شود اما مصاحبه یحیی گل محمدی و موضع گیری تند پیشکوستان و هواداران پرسپولیس باعث شده تا فدراسیون از اعلام این حکم صرف نظر کنند. نکته جالب اینکه در ویسی که منتشر شده، او راهکار جلوگیری از محرومیت آل کثیر را به دیگر دوستان رسانه ای خود می گوید و از آنها می خواهد با پوشش شادی گل های مشابه در نقاط مختلف جهان و عدم محرومیت بازیکن، جو رسانه ای را بر علیه محرومیت آل کثیر ایجاد کنند تا اینگونه جلوی محروم شدن او را بگیرند.

 

پی نوشت: اظهارات وق به کلی با آنچه به دست ما رسیده متفاوت بوده چرا که اصلاً قرار بر محرومیت آل کثیر نبوده و حتی این بازیکن برای ادای توضیحات احضار هم نشد. طبق گزارشهایی که از راهروهای فدراسیون فوتبال به ما رسیده موضوع محرومیت آل کثیر به واسطه شادی گلش از همان ابتدا منتفی بوده و برخی سعی دارند این موضوع را به تلاش های خود برای جلوگیری از محروم شدن آل کثیر ربط دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید