کد خبر:8925
پ

جنجال دوباره خطیر: اکثر مدیران فدراسیون فوتبال پرسپولیسی هستند!

علی خطیر که این روزها اسمش به واسطه صحبتهای جنجالی اش در مورد پرونده شکایت النصر از پرسپولیس در رادیو زیاد شنیده می شود؛ در سوئیس به سر می برد و در جدیدترین اظهاراتش در لایو اینستاگرامش موارد جدیدی را مطرح کرد.   جنجال دوباره خطیر: اکثر مدیران فدراسیون فوتبال پرسپولیسی هستند! خطیر که کمتر […]

علی خطیر که این روزها اسمش به واسطه صحبتهای جنجالی اش در مورد پرونده شکایت النصر از پرسپولیس در رادیو زیاد شنیده می شود؛ در سوئیس به سر می برد و در جدیدترین اظهاراتش در لایو اینستاگرامش موارد جدیدی را مطرح کرد.

 

جنجال دوباره خطیر: اکثر مدیران فدراسیون فوتبال پرسپولیسی هستند!

خطیر که کمتر از 1 سال در استقلال مسئولیت داشت، با پیگیری پرونده سوپرجام بر سر زبان ها افتاد و در دوران مسئولیتش بسیاری از اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه استقلال رخ داد. او در لایو اینستاگرامش مدعی شد بسیاری از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال پرسپولیسی هستند و با چشم خود دیده و با گوش خود شنیده که یک مدیر سابق فدراسیون فوتبال، مستقیماً دستور محرومیت 3 بازیکن استقلال را صادر کرده است.

 

*رسما علاقه‌مند به به‌هم خوردن وضعیت باشگاه استقلال بودند. آقای نیک‌بین از وزارت ورزش با من تماس گرفت و گفت در ازای گرفتن یک پست خوب ، علیه استراماچونی مصاحبه کن!

 

*صدها هزار دلار پول در حساب آقای خلیل زاده بود اما به استراماچونی ندادند تا او مجبور به فسخ شود.

 

 

احتمالاً اشاره خطیر به حرکت عجیب محمدرضا ساکت است که چند سال پیش در حالی که استقلال 4 بازیکن در تیم امید داشت و درخواست لغو بازی اش مقابل صنعت نفت را کرد، مورد پذیرش قرار نگرفت و استقلالی ها هم از دادن بازیکنانشان به تیم ملی اجتناب کردند تا سه بازیکن از 4 بازیکن(!) محروم شوند.  مهدی قایدی، امید نورافکن، مجید حسینی، آرمین سهرابیان بازیکنانی بودند که در آن سال در تیم امید حضور داشتند و به موجب قانون می بایست بازی اول استقلال در لیگ برتر لغو می شد اما در نهایت نیز مشخص نشد چرا با این درخواست موافقت نشد و چرا بازیکنان استقلال محروم شدند؟ چرا که اگر بازی لغو شده بود، امکان حضور این بازیکنان که سه بازیکن اصلی تیم آن زمان منصوریان بودند در تیم امید وجود داشت اما مسئولین وقت فدراسیون اصرار داشتند استقلال بدون این بازیکنان در مقابل صنعت نفت بازی کند و همین گونه نیز شد و استقلال در اولین بازی شکست خورد.

 

گفتنیست پیشتر کمیته اخلاق خطیر را از هرگونه فعالیت فوتبالی در ایران محروم کرده بود و بار دیگر در خصوص اظهاراتش در مورد پرونده النصر و پرسپولیس به موضوع او ورود کرده است.

گفته می شود، خطیر پیشتر در نامه ای، مالکیت همزمان زنوزی در تراکتور و ماشین سازی را به اطلاع فیفا رسانده بود و به همین واسطه با محرومیت مواجه شد.

دیدگاه کاربران 3 دیدگاه
  • شفرخان 7 اکتبر 2020 / 12:02 ب.ظ

    دراین‌تیم‌غیراز‌سه‌چهارنفرحسن‌روشن‌حاجیلو‌قربانی‌مختاری‌فر
    بقیه‌دنبال‌جایگاه‌هستند‌به‌هرطریق‌علی‌جباری‌‌قلعه‌نویی‌صادقی
    نوری‌خطیر‌بهتاش‌فریبا‌غلامپورمجیدی‌و…اینها‌فقط‌فکرمنافع
    خود‌هستند‌نه‌به‌فکر‌استقلال‌وطرفداران‌کدام‌پیشکسوت‌کدام
    مدیر.عامل‌شماها‌به‌مرحوم‌حجازی‌احدی‌پورحیدری‌رحم‌نکردید
    میخواهید به.هم‌رحم‌کنید‌شماها‌که‌بداز‌هرباخت‌شکست‌رابه
    گردن‌فدراسیون‌می‌اندازیدحالا‌مددی‌امده‌دوروز‌دیگر‌ایشان‌هم
    خواهیدگفت‌‌تقصیر‌سلطانیفر‌است‌اگر‌قبولش‌ندارید‌همین‌الان
    بروید.ورسانه‌ای‌کنیدکه‌نمیخواهیم‌نه‌بعدا‌باشماها‌هستم‌
    پیشکسوتان‌وطرفداران‌واولیایی‌و…

  • علیرضا 7 اکتبر 2020 / 11:19 ق.ظ

    بله حرف حق زدن سیلی خوردن داره متاسفانه

  • حسین 7 اکتبر 2020 / 9:43 ق.ظ

    امروز معلوم شد که کار علیرضا حقیقی خیلی درست بوده و دستش درد نکنه . ای کاش علیرضا حقیقی تو درگیری با این بابای حرف مفت زن آنچنان ضربه ای بهش می زد که دیگه نتونه از جاش بلند بشه و برای پرسپولیسیا خبر پراکنی کنه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید