کد خبر:28194
پ

جنجال حمایت از همجنسگرایان توسط تیم ملی آلمان و کاپیتان نویر

یوفا اعلام کرد پرونده رسیدگی به بستن بازوبند رنگین کمانی مانوئل نویر کاپیتان تیم ملی آلمان در جریان بازی های یورو 2020 را متوقف کرده است.   پخش زنده بازی آلمان و مجارستان یورو 2020   جنجال حمایت از همجنسگرایان توسط تیم ملی آلمان و کاپیتان نویر ماجرا از این قرار است که یوا به […]

یوفا اعلام کرد پرونده رسیدگی به بستن بازوبند رنگین کمانی مانوئل نویر کاپیتان تیم ملی آلمان در جریان بازی های یورو 2020 را متوقف کرده است.

 

پخش زنده بازی آلمان و مجارستان یورو 2020

 

جنجال حمایت از همجنسگرایان توسط تیم ملی آلمان و کاپیتان نویر

ماجرا از این قرار است که یوا به تصور اینکه مانوئل نویر شخصاً به نشانه حمایت از همجنسگرایان بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان را به رنگ نماد LGBT انتخاب کرده اما متوجه شد این موضوع ریشه در تفکر فدراسیون فوتبال آلمان دارد چرا که آنها قصد داشتند در آستانه بازی حساس امشب آلمان و مجارستان در یورو 2020 ، لامپ های استادیوم آلیانز آره نا مونیخ را به رنگ نماد همجنسگرایان در بیاورند تا اینگونه حمایت خود را از این قشر نشان دهند.

یوفا ضمن هشدار به فدراسیون فوتبال آلمان و مقامات برگزاری بازی حساس امشب آلمان و مجارستان از آنها خواست از انجام اینکار اجتناب کنند چرا که تبعات سنگینی برای آلمان ها در پی خواهد داشت.

کلیدواژه : تیم ملی آلمان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید