کد خبر:18905
پ

جنجال بزرگ در اسپانیا | متن ریز قرارداد لیونل مسی لو رفت

روزنامه الموندو صبح امروز با انتشار سرتیتر بزرگی که رقم دقیق قرارداد لیونل مسی با بارسلونا منعقد کرده جنجال بزرگی را در فوتبال اسپانیا به راه انداخت.   جنجال بزرگ در اسپانیا | متن ریز قرارداد لیونل مسی لو رفت ریز مبالغی که مسی به واسطه آن دستمزد می گیرد   بر طبق افشاگری الموندو […]

روزنامه الموندو صبح امروز با انتشار سرتیتر بزرگی که رقم دقیق قرارداد لیونل مسی با بارسلونا منعقد کرده جنجال بزرگی را در فوتبال اسپانیا به راه انداخت.

 

جنجال بزرگ در اسپانیا | متن ریز قرارداد لیونل مسی لو رفت

جنجال بزرگ در اسپانیا | متن ریز قرارداد لیونل مسی لو رفت

ریز مبالغی که مسی به واسطه آن دستمزد می گیرد

 

بر طبق افشاگری الموندو مسی در سال 2017 با رقمی معادل 555 میلیون یورو با بارسلونا تمدید کرده است که این قرارداد در تابستان سال 2021 به پایان می رسد. آپشن های متعدد و بند وفاداری به باشگاه از جملهمواردی بودند که وزن این قرارداد را بالاتر برده اند.

از طر دیگر مالک عرب تیم منچسترسیتی نیز مدعی شد در سال 2016 رقمی معادل 600 میلیون یورو به مسی پیشنهاد داده تابه جمع سیتیزن ها بپیوندد اما او این پیشنهاد را نپذیرفته است.

 

نکته جالب در خصوص مسی اینکه تاریخ بارسلونا به دو برهه قبل از مسی و بعد از مسی تقسیم می شود به طوری که با نگاهی به عناوین و افتخاراتی که تیم فوتببال بارسلونا قبل از مسی کسب کرده و آنچه بعد از حضور لئو به دست آمده، علت رف این هزینه گزافف برای ماندگار کردن او مشخ می شود.

 

قبل از مسی

16 قهرمانی لالیگا – 1 قهرمرانی در لیگ قهرمانان اروپا

 

بعد از مسی

26 قهرمانی لالیگا

5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

3 قهرمانی در جام باشگاه های جهان

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید