کد خبر:37404
پ

جمع بندی هیئت مدیره: نکونام با دستیار اسپانیایی در استقلال

به نظر می رسد داستان جدایی فرهاد مجیدی از استقلال از مدتها پیش به گوش مدیران استقلال رسیده بود و آنها آمادگی کامل برای مواجهه با چنین درخواست رسمی را داشتند و علی رغم داشتن قرارداد بین طرفین، با جدایی مجیدی موافقت کردند. اما پس از این اتفاق جلساتی در سطح اعضای هیئت مدیره استقلال […]

به نظر می رسد داستان جدایی فرهاد مجیدی از استقلال از مدتها پیش به گوش مدیران استقلال رسیده بود و آنها آمادگی کامل برای مواجهه با چنین درخواست رسمی را داشتند و علی رغم داشتن قرارداد بین طرفین، با جدایی مجیدی موافقت کردند. اما پس از این اتفاق جلساتی در سطح اعضای هیئت مدیره استقلال برگزار شد که شنیده می شود به آجورلو فرصت یک هفته ای داده شده تا با یک سرمربی خوب خارجی قراردادی منعقد شود در غیر اینصورت، به عقد قرارداد با یک مربی ایرانی به همراه دستیار خارجی فکر کند.

 

جمع بندی هیئت مدیره: نکونام با دستیار اسپانیایی در استقلال

با کنار هم قرار دادن صحبتهای برخی چهره های درگیر در معادلات سرمربی استقلال می توان به این نتیجه رسید که گزینه نهایی استقلال جواد نکونام به همراه دستیار اسپانیایی خود یعنی خاویر یوسو خواهد بود که مهدی هاشمی نسب بازیکن محبوب پیشین استقلال نیز این دو را روی نیمکت همراهی خواهد کرد.

این فرضیه از آن جهت تقویت می شود که جواد نکونام حضورش در استقلال را رد نکرد و اتفاقاً از اینکه گزینه استقلال است استقبال کرد. او به پیشرفت در مسیر کاری اش اشاره کرد و مدعی شد برای پیشرفت در کارش در این فصل با فولاد برنامه قهرمانی دارد و لیستی را در اختیار مدیران فولاد قرار داده که تا انتهای همین هفته باید این لیست جذب شوند، در غیر اینصورت او تصمیم دیگری خواهد گرفت که احتمالاً منظورش فسخ قرارداد با فولاد و پیوستن به استقلال است که مسلماً برای او یک پیشرفت محسوب می شود که به تیم اول ایران پیوسته و احتمالاً با این تیم به دنبال قهرمانی در لیگ و آسیا خواهد رفت تا رزومه مربیگری اش را پر و پیمان تر از قبل کرده و به عنوان یک مربی موفق در فوتبال ایران محسوب شود.

نکونام تا این لحظه یک جام حذفی، یک سوپرجام در ویترین افتخاراتش به عنوان مربی دارد و در صورتی که بتواند برای دومین سال پیاپی استقلال را به قهرمانی در لیگ برساند و با این تیم به قهرمانی حذفی رسیده و سه گانه کسب کند، پیشرفت بزرگی در رزومه ش به حساب می آید و گام بلندی در مسیر رسیدن به قهرمان کردن استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برداشته است.

 

با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد مدیران استقلال تا انتهای هفته منتظر نکونام و فولاد می مانند و در صورتی که نکونام در فولاد ماندگار شود، سپس گزینه جذب مربی خارجی را فعال خواهند کرد چرا که هیچ مربی داخلی در حال حاضر شرایط پذیرش سمت سرمربیگری استقلال را ندارد.

 

پی نوشت: جواد نکونام به اصول پایبند است و قصد ندارد مثل برخی مربیان سابق استقلال از دل لابی به نیمکت استقلال برسد؛ او در یک شرایط برد-برد قرار دارد و اگر فولادی ها بتوانند خواسته هایش را تامین کنند که با قدرت در فولاد ماندگار خواهد بود و تیمش را برای قهرمانی می بندد اما اگر نتوانند نیز دستش برای فسخ قرارداد باز بوده و قادر است برای ادامه بلندپروازی هایش پله بعدی در مسیر صعود به سمت قله موفقیت را از تیم استقلال شروع کند. گفتنیست نکونام در محافل دوستانه مدعی شده بود که هدف میان مدت او کسب موفقیت در فوتبال ایران و سپس حضور در لالیگا به عنوان سرمربی است و این مهم جز با کسب موفقیت و پر کردن ویترین افتخاراتش با جام های مختلف با تیمهای مختلف به دست نمی آید.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • کوروش 5 ژوئن 2022 / 2:45 ب.ظ

    الان تو این شرایط بهر نحوی که شده گابریل پین و نگه دارن ( حتی با افزایش دستمزد و قرارداد ) ، فقط به جای مجیدی نکونام و با یه قرارداد متعارف بیارن والا هر مربی خارجی دیگه ای بیاد یا نکونام با دستیار دیگه بیاد فصل بعد از دست رفته

  • بی نام 4 ژوئن 2022 / 3:09 ب.ظ

    سایت انتخاب و‌ایسنا ارگانهای رسانه ای لنگ از زبان فدریکو‌پاستورلو خبر جعل کردن…. ببینیپ چه وحشتی حکومت از استراماچونی داره

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید