کد خبر:28880
پ

جزئیات میزبانی استقلال از الهلال در امارات

🔹باشگاه استقلال کشور امارات را برای این دیدار انتخاب کرده است و به احتمال زیاد در زمین زعبیل باشگاه الوصل با الهلال بازی می‌کند. 🔹روزنامه «الاقتصادیه» عربستان با تاکید بر اینکه هزینه برگزاری مسابقه در زمین بی طرف کاملاً بر عهده باشگاه میزبان است، جزئیاتی از شرایط میزبانی و هزینه‌های آن را به ترتیب زیر، […]

🔹باشگاه استقلال کشور امارات را برای این دیدار انتخاب کرده است و به احتمال زیاد در زمین زعبیل باشگاه الوصل با الهلال بازی می‌کند.

🔹روزنامه «الاقتصادیه» عربستان با تاکید بر اینکه هزینه برگزاری مسابقه در زمین بی طرف کاملاً بر عهده باشگاه میزبان است، جزئیاتی از شرایط میزبانی و هزینه‌های آن را به ترتیب زیر، شرح داد:

🔹پرداخت هزینه محل اقامت و وعده‌های غذایی از زمان ورود به کشور بی طرف تا یک روز بعد از مسابقه یا همان روز بازی. اسکان در هتل پنج ستاره. جدا بودن هتل میزبان از میهمان و مسئولان و داوران مسابقه. سه وعده غذا در روز، یک میان وعده و یک وعده اضافه در روز مسابقه.

🔹روزانه حداقل ۶ لیتر آب برای هر نفر. 54132 ارائه یخ در محل اقامت، تمرین تیم‌ها، تمرین داوران و ورزشگاه. حداقل سه اتومبیل در اختیار مسئولان AFC باشد. حضور یک مقام رسمی مسلط به زبان انگلیسی و یک نماینده رابط هنگام پذیرش، حمل و نقل و اسکان در فرودگاه برای همه مسئولان مسابقه.

دیدگاه کاربران 2 دیدگاه
  • احمدرضانظری 25 آگوست 2021 / 12:52 ب.ظ

    ۵۴۱۳۲

  • کوروش 9 جولای 2021 / 8:51 ق.ظ

    اولا اگه تا اون موقع اگه استقلالی وجود داشته باشه ! ثانیا بنظرم میزبانی و بدیم به الهلال و بریم عربستان باهاشون بازی کنیم بهتره ، تو ایران نمیتونن سر تمرین آب معدنی ببرن این همه هزینه رو تو امارات چطور باید بدن خدامیدونه شایدم هتل دار امارات بیاد تهران مددی و تو گونی کنه ببره بجای پولش از دستش خلاص بشیم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید