کد خبر:28918
پ

جزئیات متن قرارداد میلیچ با استقلال | مددی راست می گوید یا میلیچ؟

پس از جدایی تراژیک هرویه میلیچ از استقلال، انتقادات زیادی از مدیریت این تیم مطرح شد اما انتشار جزئیات قرارداد درخواستی میلیچ با استقلال تا حدی فضا را تعدیل کرده و حق را به مدیرعامل استقلال در عدم قبول این قرارداد ننگین داده است. .جزئیات متن قرارداد میلیچ با استقلال | مددی راست می گوید […]

پس از جدایی تراژیک هرویه میلیچ از استقلال، انتقادات زیادی از مدیریت این تیم مطرح شد اما انتشار جزئیات قرارداد درخواستی میلیچ با استقلال تا حدی فضا را تعدیل کرده و حق را به مدیرعامل استقلال در عدم قبول این قرارداد ننگین داده است.

.جزئیات متن قرارداد میلیچ با استقلال | مددی راست می گوید یا میلیچ؟ 

هروویه میلیچ که با استقلال قرارداد دو ساله داشت و ارزش قراردادش در هر سال 200 هزار دلار بود، این بار برای تمدید قرارداد خواهان قراردادی 509 هزار یورویی شد که از این مبلغ استقلال باید 392 هزار یورو را به بازیکن و 117 هزار یورو هم مالیات بدهد. تغییر مبلغ قرارداد از دلار به یورو و افزایش دو برابری مبلغ قرارداد که در این پیش نویس آمده ابتدا با مخالفت شدید باشگاه استقلال مواجه شد و آنها معترض بودند که چرا باید بازیکنی که پا به سن گذاشته مبلغ قرارداد خود را افزایش بدهد؟ گویا مدیر برنامه میلیچ در جواب این اعتراض باشگاه، اعلام می کند اگر استقلال این قرارداد جدید را بپذیرد، میلیچ تمام مطالبات خود از قرارداد قبلی را می بخشد و تمام تعهد باشگاه به او همین قرارداد فعلی می شود.
.
یک بند عجیب، مشابه قرارداد ترکمنچای
با این توضیح، حمیدرضا آصفی سرپرست وقت هیات مدیره استقلال شروع به بررسی پیش قرارداد می کند و متوجه می شود مدیر برنامه میلیچ که به صورت شفاهی ادعا کرده با امضای این قرارداد، تمام مطالبات قبلی بازیکن منتفی می شود، بندی در قرارداد گنجانده که مطابق آن باشگاه استقلال باید تمام مطالبات قبلی بازیکن شامل مالیات، عوارض خروج، حقوق و پاداش را تا قبل از امضای قرارداد جدید بپردازد!
آصفی در تماس تلفنی با احمد مددی این قرارداد را مشابه ترکمنچای تلقی می کند و از مدیرعامل باشگاه می خواهد تحت هیچ شرایطی زیربار امضای آن نرود. استقلال اگر این قرارداد را امضا می کرد باید برای فصل آینده 392 هزار یورو به بازیکنی می داد که در دو فصل گذشته بابت هر فصل فقط 200 هزار دلار قرارداد داشت، همچنین باید 117 هزار یورو مالیات او را پرداخت می کرد و علاوه بر پرداخت پاداش هایی که در قراداد جدید آمده، تمام مطالبات قبلی میلیچ را هم قبل از امضای این قرارداد جدید پرداخت می کرد! یعنی در واقع برای استقلال تعهدی نزدیک به یک میلیون دلار با امضای همین پیش نویس ایجاد می شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید