کد خبر:43473
پ

جزئیات جدید از تجاوز جنسی ستاره مسلمان PSG به یک زن جوان

10 روز پیش یک زن جوان با مراجعه به پلیس ادعا کرد که از سوی اشرف حکیمی مورد تجاوز قرار گرفته است. این خبر برای اولین بار توسط لوپاریزین فاش شد و حواشی فراوانی نیز به همراه داشت. زن جوان ابتدا قصد شکایت نداشت ولی پلیس قضایی بعد از شنیدن اظهارات او، با همکاری دادستانی […]

10 روز پیش یک زن جوان با مراجعه به پلیس ادعا کرد که از سوی اشرف حکیمی مورد تجاوز قرار گرفته است. این خبر برای اولین بار توسط لوپاریزین فاش شد و حواشی فراوانی نیز به همراه داشت.

زن جوان ابتدا قصد شکایت نداشت ولی پلیس قضایی بعد از شنیدن اظهارات او، با همکاری دادستانی وارد عمل شدند تا این قضیه را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهد.

در شماره امروز لوپاریزین، جزئیات مربوط به اتفاقی که در خانه اشرف حکیمی رخ داده و توسط زن جوان برای برای پلیس تشریح شده بود، منتشر شده است.

این دو ابتدا 16 ژانویه برای اولین بار از طریق اینستاگرام با یکدیگر ارتباط برقرار کردند و تا 25 فوریه از نزدیک یکدیگر را ملاقات نکرده بودند. 25 فوریه در حالی که همسر و فرزندان اشرف در دبی حضور داشتند، اشرف این زن جوان را به خانه دعوت می‌کند و طبق شهادت زن جوان، شرایط در خانه از کنترل خارج شده و او در نهایت مجبور شده با لگد ستاره پی‌اس‌جی را از خود دور کند و پس از تماس با یکی از دوستانش از آنجا خارج شده است.

اشرف پس از حضور در مقر پلیس و تفهیم اتهام، فعلا آزاد است. او تمامی این اتهامات را رد کرده و اطرافیان او و باشگاه نیز در این قضیه از وی حمایت می‌کنند. اشرف هنوز بازداشت نشده ولی تحت نظر پلیس قرار دارد. او حق تماس با شاکی و اطرافیانش را ندارد. گفته می‌شود هیبا ابوک، همسر اشرف، که یک بازیگر تقریبا مشهور سینماست، نیز درخواست طلاق داده است. او فعلا ترجیح داده سکوت کند، اما تصاویر مشترکش با اشرف را از صفحه اینستاگرامش پاک کرده است.

کلیدواژه : اشرف حکیمی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید