کد خبر:41141
پ

جدول گروه B جام جهانی | جدول گروه ایران در جام جهانی 2022

بازی های اول تیم های حاضر در گروه B جام جهانی 2022 برگزار شد. جدول گروه ایران در جام جهانی 2022 به شکل زیر در آمد. پس از آنکه تیم ملی ایران، شکست سنگینی مقابل تیم ملی انگلیس متحمل شد؛ دو تیم ولز و آمریکا هم به تساوی 1-1 رسیدند. با این نتایج که در […]

بازی های اول تیم های حاضر در گروه B جام جهانی 2022 برگزار شد. جدول گروه ایران در جام جهانی 2022 به شکل زیر در آمد.

پس از آنکه تیم ملی ایران، شکست سنگینی مقابل تیم ملی انگلیس متحمل شد؛ دو تیم ولز و آمریکا هم به تساوی 1-1 رسیدند. با این نتایج که در گروه B جام جهانی به دست آمد، تیم ملی ایران سخت ترین بازی خود را در گروه انجام داده و هنوز شانس زیادی برای صعود از گروه ب جام جهانی دارد. با توجه به تساوی دو تیم آمریکا و ولز و بازی باقیمانده دو تیم با تیم ملی انگلیس و البته بازی مستقیم دو تیم مذکور با تیم ملی ایران، هنوز صعود کردن یا نکردن ایران در دستان خودش است. به نظر شما کدام تیم ها از گروه ایران در جام جهانی 2022 صعود می کنند؟

تا پیش از این نیز بسیاری از کارشناسان، شکست ایران مقابل انگلیس را پیش بینی کرده بودند و در واقع از دست دادن 3 امتیاز اول برای تیم ایران چندان عجیب نبود. نکته عجیب تعداد گل دریافتی این تیم بود که بسیاری معتقدند به واسطه فشار روحی روانی است که از سمت سکوها و هواداران فوتبال در ایران به تیم ملی وارد می شود.

اگر تیم ایران بتواند مقابل تیم ملی آمریکا به پیروزی برسد، شانس صعودش به مرحله بعد افزایش چشمگیری خواهد یافت.

تیم ملی ایران ششمین دوره حضورش در جام جهانی را تجربه می کند و تاکنون نتوانسته از مرحله گروهی به مرحله حذفی صعود کند. آنها با استخدام کارلوس کیروش تنها 2 ماه مانده به جام جهانی قصد داشتند تا برای اولین بار به مرحله بعدی جام جهانی صعود کنند اما شکست خردکننده و تحقیرآمیز مقابل انگلیس، تا حد زیادی روحیه تیم ایران را برای ادامه مسابقات کاهش داده است. فراموش نکنید ایران در ادامه جام، دروازه بان اول خود یعنی علیرضا بیرانوند را در اختیار نخواهد داشت و همین موضوع نیز تاثیر منفی زیادی در ساختار دفاعی این تیم خواهد گذاشت.

نکته جالب اینکه بهترین عملکرد تیم ملی ایران در جام های جهانی در دوره قبل با کارلوس کیروش به دست آمد. آنها توانستند با پیروزی مقابل مراکش و تساوی با پرتغال با 4 امتیاز در رده سوم گروه مرگ جام جهانی 2018 قرار بگیرند.

به نظر می رسد رده بندی نهایی جدول گروه B جام جهانی 2022 به روز آخر بازی ها کشیده شود. و احتمال اینکه چند تیم 4 امتیازی در جدول گروه ایران باشند و کار به تفاضل گل کشیده شود بسیار زیاد خواهد بود.

کلیدواژه : تیم ملی ایران

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید