کد خبر:33857
پ

جاودانی: نساجی اصلا از استقلال شکایت نکرده/ آبی ها جعل نکردند که 3 امتیاز کسر شود

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی نسبت به جوسازی صورت گرفته توسط برخی مسئولین پرسپولیس و رسانه های نزدیک به آنها که این روزها زبان تیم نساجی شده اند واکنش نشان داد و مدعی شد اصلا تیم نساجی از استقلال شکایتی نکرده که بخواهد به آن رسیدگی شود! جاودانی: نساجی اصلا از استقلال شکایت نکرده/ آبی […]

رضا جاودانی عضو کمیته انضباطی نسبت به جوسازی صورت گرفته توسط برخی مسئولین پرسپولیس و رسانه های نزدیک به آنها که این روزها زبان تیم نساجی شده اند واکنش نشان داد و مدعی شد اصلا تیم نساجی از استقلال شکایتی نکرده که بخواهد به آن رسیدگی شود!

جاودانی: نساجی اصلا از استقلال شکایت نکرده/ آبی ها جعل نکردند که 3 امتیاز کسر شود

▪️الان نساجی می‌گوید رای ما چه شد؟ مگر آقایان شکایتی درباره دو بازیکن خارجی استقلال کرده‌اند؟ جالب است بدانید آنها اصلا شکایتی نکرده‌اند، اما اگر الان هم شکایت کنند، این موضوع رد می‌شود چون استقلالی‌ها چیزی را جعل نکردند و گفتند ضمانتنامه بانکی آنها مشکل دارد که این موضوع را رفع کردند.

▪️درواقع ماده ۶۱ مقررات انضباطی می‌گوید بازیکنانی که غیرمجاز هستند، ظرف ۲۴ساعت می‌توان از آنها شکایت کرد مگر اینکه ثابت شود مدرکی که ارائه داده‌اند، جعلی بوده است. مثلا در شناسنامه اسم طرف حسین است اما اسم اصلی‌اش حسن است، یعنی با شناسنامه جعلی طرف برای تیمش بازی کرده است.

▪️اگر این موضوع در مسابقات باشد، سه بر صفر می‌شود و حتی اگر فصل بعدی کشف شود از باشگاه خاطی که از بازیکن غیرمجاز استفاده کرده، امتیاز کسر می‌شود.

دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
  • کوروش 18 دسامبر 2021 / 10:23 ق.ظ

    واقعا این جماعت چقدر وقیح اند وکیل وصی سازمان لیگ ، گل گهر ، نساجی ، …. کسی نیست به اینها بگه بابا کم دست و پا بزنید این حکمها به شماها ربطی نداره ، چیزی که باید مجدد بررسی بشه پرونده جعل قرارداد طارمیه که تو اون فصل کل بازیهاتون باید سه صفر میشد و میرفتین دسته 3 و جریمه میشدین ، یکی باید پرونده جامهای کثیفی و مفتی که باباتون بهتون هدیه کردو بررسی کنه نه قضیه پاتوسی و خارجیهای این فصل استقلال اینها بررسی شده موردی نداره مطمئن باشید و وقتتونو تلف نکنید ، فکر کنم تا چند سال دیگه براشون یخ لازم باشه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید