کد خبر:34716
پ

جانشین مهدی قایدی در استقلال: به پرسپولیس حتی فکر هم نمی کنم!

عرفان باقری پدیده استقلال در رده جوانان که با 13 گل در صدر جدول گلزنان این رده قرار دارد صحبتهای جالبی در خصوص شایعات اخیر مطرح کرد. جانشین مهدی قایدی در استقلال: به پرسپولیس حتی فکر هم نمی کنم! در نیم فصل اول رقابت ها ۱۳ گل برای جوانان استقلال به ثمر رساندم و در […]

عرفان باقری پدیده استقلال در رده جوانان که با 13 گل در صدر جدول گلزنان این رده قرار دارد صحبتهای جالبی در خصوص شایعات اخیر مطرح کرد.

جانشین مهدی قایدی در استقلال: به پرسپولیس حتی فکر هم نمی کنم!

جانشین مهدی قایدی در استقلال: به پرسپولیس حتی فکر هم نمی کنم!

در نیم فصل اول رقابت ها ۱۳ گل برای جوانان استقلال به ثمر رساندم و در صدر جدول گلزنان قرار گرفتم.

حضور در تیم بزرگسالان استقلال و خدمت به این تیم آرزوی خیلی هاست من هم امیدوارم بتوانم برای کمک به جمع بزرگسالان اضافه شوم مطمئنم که تمام توانم را برای موفقیت استقلال به کار خواهم بست.

اوایل فصل حواشی زیادی برای من ایجاد کردند از جمله اینکه می گفتند عرفان باقری قصد رفتن به پرسپولیس را دارد در حالی که من استقلالی ام و هیچ گاه در هیچ شرایطی به بازی در تیم رقیب فکر هم نخواهم کرد.

زمان سرمربیگری آقای فکری با تیم بزرگسالان تمرین می کردم اما چون هنوز به سن قانونی نرسیده بودم نمی توانستم برای بزرگسالان بازی کنم.

تیم های پایه استقلال شرایط مناسبی ندارند و از نظر امکانات، لباس و.. در شرایط بسیار بدی قرار دارند‌. در برخی رده ها مربیان برای بازیکنان لباس تهیه می کنند! سال گذشته با وجود مشکلاتی که داشتیم اما شرایط از لحاظ امکانات نسبت به امسال بهتر بود./سارا افشار

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید