کد خبر:42457
پ

تیک آبی رئیس جمهور ابراهیم رئیسی از اینستاگرام سوژه شد

در حالی که مسئولین دولت، شبکه های اجتماعی غربی به خصوص اینستاگرام و فیسبوک و توئیتر را عامل اتفاقات اخیر در ایران می دانند، اما اکثر سران نظام در همین شبکه ها حساب کاربری تائید شده با تیک آبی دارند. در جدیدترین این موارد، ابراهیم رئیسی با درخواست تیک آبی از اینستاگرام توانست اصالت صفحه […]

در حالی که مسئولین دولت، شبکه های اجتماعی غربی به خصوص اینستاگرام و فیسبوک و توئیتر را عامل اتفاقات اخیر در ایران می دانند، اما اکثر سران نظام در همین شبکه ها حساب کاربری تائید شده با تیک آبی دارند.

در جدیدترین این موارد، ابراهیم رئیسی با درخواست تیک آبی از اینستاگرام توانست اصالت صفحه اصلی خود در اینستاگرام را تائید کند.

Image processed by CodeCarvings Piczard ### FREE Community Edition ### on 2018-08-12 05:58:55Z | http://piczard.com | http://codecarvings.com

انی اتفاق موجی از انتقادات را در پی داشت. بسیاری بر این باورند چطور دولت با محدود کردن دسترسی به اینترنت و اینستاگرام، کاربران را به سمت استفاده از فیلترشکن در استفاده از اینستاگرام و توئیتر به عنوان دو شبکه اجتماعی دشمن(!) سوق می دهد اما از سمت دیگر خود آنها همچنان در این شبکه های اجتماعی فعال هستند!

اگر اینستاگرام بد است چرا ابراهیم رئیسی علاوه بر فعالیت، درخواست تیک آبی کرده تا به حساب خود رسمیت ببخشد؟ اگر اینستاگرام فیلتر است رئیس جمهور از کدام فیلترشکن برای دور زدن قانون و دسترسی به اینترنت استفاده کرده است؟

هر چه که هست، چندان نمی توان بر روی رفتارهای رئیس جمهور حساب باز کرد. فردی که روزگاری برای به دست آوردن رای، با شخصیت معلوم الحالی مثل امیر تتلو کمپین تبلیغاتی راه انداخت مسلماً قادر به مدیریت هیجانات لحظه ای خود نیست به طوری که این هیجانات بارها در سخنرانی های او در قالب تپق و اشتباه کلامی ظاهر شده است.

به واقع رئیس جمهور و وزرایی که مسئولیت اتفاقات اخیر در کشور و تورم و گرانی بی سابقه را گردن نمی گیرند و مدعی هستند آنها تصمیم گیر نیستند، برای چه در راس کار قرار دارند؟

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید