کد خبر:32771
پ

تیمی که در مخارج یومیه خود مانده بود چطور 28 میلیارد کالدرون را داد؟

این روزها بحث بر سر اینکه منبع تامین 28 میلیارد پول گابریل کالدرون کجا بوده و تیمی مثل پرسپولیس که به اعتراف سرمربی خود در مخارج یومیه خود مانده بود، چطور توانست 28 میلیارد تومان تامین کرده و به کالدرون پرداخت کند؟   تیمی که در مخارج یومیه خود مانده بود چطور 28 میلیارد کالدرون […]

این روزها بحث بر سر اینکه منبع تامین 28 میلیارد پول گابریل کالدرون کجا بوده و تیمی مثل پرسپولیس که به اعتراف سرمربی خود در مخارج یومیه خود مانده بود، چطور توانست 28 میلیارد تومان تامین کرده و به کالدرون پرداخت کند؟

 

تیمی که در مخارج یومیه خود مانده بود چطور 28 میلیارد کالدرون را داد؟

تیمی که در مخارج یومیه خود مانده بود چطور 28 میلیارد کالدرون را داد؟

سرپرست پرسپولیس یعنی جناب صدری اخیراً در مصاحبه ای با یکی از رسانه ها اعلام کرد که مبالغ پاداش آسیایی پرسپولیس پیش خورد شده است و این تیم اگرچه نتوانسته به این مبالغ دسترسی داشته باشد اما به پشتوانه همان مبالغ بلوکه شده از منابع داخلی استقراض کرده است و به نوعی به محض آزاد شدن مبالغ فوق الذکر، ریالی به باشگاه پرسپولیس نخواهد رسید و کل مبلغ صرف بازپرداخت وام های سنگین این باشگاه خواهد شد که در این چند سال به پشتوانه پاداش آسیایی اخذ شده است.

پیشتر نیز رضا یلوه معاون اقتصادی پرسپولیس به پیش خورد شدن مبالغ پاداش اسیایی پرسپولیس اشاره کرده بود تا مشخص شود عملاً پرسپولیسی ها پولی در بساط نداشته اند تا طلب کالدرون را پرداخت کنند و در شرایطی که اسپانسر و کارگزاری هم برای فصل جدید با این تیم به توافق نرسیده، ابهامات در خصوص منبع تامین پول طلب کالدرون افزایش یافته است.

 

برخی معتقدند همانطور که پیشتر عضو هیئت مدیره استقلال (موسوی) چک اول پیش پرداخت بابت رضایتنامه یحیی گل محمدی سرمربی وقت پدیده را برای پیوستن به پرسپولیس در اختیار مهدی رسول پناه رئیس هیئت مدیره پرسپولیس قرار داده بود، اینبار نیز بخشی از مبلغ قرارداد مهدی قایدی که قرار بود به حساب باشگاه استقلال واریز شود، صرف پرداخت بدهی کالدرون شده است. چرا که هیچ اطلاع دقیقی از چگونگی هزینه کرد مبلغ درآمدزایی سنگین استقلال از انتقال قایدی به الاهلی امارات در دست نیست و به همین دلیل، شائبه ها در این خصوص افزایش یافته است.

برخی نیز معتقدند فدراسیون فوتبال، مبلغی را که از وزارت ورزش بابت تامین مالی تیم ملی و آماده سازی آن برای رسیدن به جام جهانی اخذ کرده بود با هماهنگی وزارت ورزش به صورت وام در اختیار تیم پرسپولیس قرار داده تا محرومیت نقل و انتقالاتی این تیم برداشته شود. اتفاقی که سر و صدای زیادی به پا کرد و حتی واکنش برخی مدیران سابق استقلال را نیز در پی داشت.

 

هر چه که هست، مشخص نیست تیمی که به اعتراف سرمربی اش در مخارج یومیه خود مانده بود چطور به یکباره به 28 میلیارد تومان دسترسی پیدا کرد تا محرومیت نقل و انتقالاتی خود را رفع نماید. شاید بهتر باشد باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از هرگونه گمانه زنی، در خصوص منبع تامین این پول و نحوه هزینه کرد پاداش اسیایی که به صورت استقراض انجام شده، شفاف سازی کند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید