کد خبر:9948
پ

تیر خلاص بشار رسن به باشگاه پرسپولیس: می خواهم بروم!

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس ساعاتی پیش با انتشار یک استوری پر احساس از هواداران پرسپولیس و کادر فنی حلالیت طلبید و مدعی شد قادر به ماندن در پرسپولیس نیست. بشار رسن در ابتدای صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که متن خداحافظی قبلی اش نوشته خودش بوده و کسی برایش تنظیم نکرده بود. او […]

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس ساعاتی پیش با انتشار یک استوری پر احساس از هواداران پرسپولیس و کادر فنی حلالیت طلبید و مدعی شد قادر به ماندن در پرسپولیس نیست.

بشار رسن در ابتدای صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که متن خداحافظی قبلی اش نوشته خودش بوده و کسی برایش تنظیم نکرده بود. او که به زبان فارسب صحبت می کرد صحبتهای نهمی را مطرح کرذ که در ادامه به آن اشاره کرده ایم:

من به احترام هواداران، بازیکنان و کادر فنی از قطر به ایران برگشتم تا به طور دوستانه برای جدایی ام از باشگاه مذاکره کنم.
باشگاه و کادر فنی مخالف جدایی من هستند اما باید بگدیم در این سالها با مربیان و مدیران مختلفی کار کرده ام و رمز موفقیت پرسپدلیس حمایت هوادارانش بوده است چرا که بازیکنان زیاذی آمدند و رفتند اما ما دو بار به فینال آسیا رسیدیم و قهرمانی های زیادی به دست آوردیم. جدایی من یا بازیکن دیگری به پرسپدلیس ضربه نمی زند و در این سالها نیز ضربه نزده است.
اکنون این انتظار را دارم باشگاه و هواداران وضعیت من را درک کنند چرا که من باید آینذه خودم و خانواده م را تامین کنم اما در مذاکرات شب گذشته با رسول پناه که دو ساعت به طول انجامید توافقی حاصل نشد و با اینکه قرارداد دارم اما نمی توانم در پرسپولیس بمانم.
من از این لحظه، هوادار پرسپولیس هستم و برای موفقیت این تیم دعا می کنم.
همانطور که گفت

کلیدواژه : بشار رسنپرسپولیس

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید