کد خبر:23354
پ

تکمیل کمدی فوتبال ایران با انتخاب علیرضا امامی فر به ریاست PEC

در سالهای اخیر عدم استفاده از افراد شایسته در پستهای کلیدی فدراسیون فوتبال همواره باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای فوتبال ایران شده است و به نظر می رسید انتخاب عزیزی خادم بتواند پایانی بر این انتصاب ها باشد. اما در کمال تعجب عزیزی خادم از همان ابتدا نشان داد، گوش به فرمان وزارت […]

در سالهای اخیر عدم استفاده از افراد شایسته در پستهای کلیدی فدراسیون فوتبال همواره باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای فوتبال ایران شده است و به نظر می رسید انتخاب عزیزی خادم بتواند پایانی بر این انتصاب ها باشد. اما در کمال تعجب عزیزی خادم از همان ابتدا نشان داد، گوش به فرمان وزارت ورزش است و در انتخاب های خود هیچ نقش و اراده ای ندارد.

 

تکمیل کمدی فوتبال ایران با انتخاب علیرضا امامی فر به ریاست PEC

تکمیل کمدی فوتبال ایران با انتخاب علیرضا امامی فر به ریاست PEC

او ابتدا با انتخاب عجیب مجتبی خورشیدی به سمت سرپرست تیم ملی باعث بهت اهالی فوتبال شد و سپس با انتخاب علیرضا امامی فر به سمت ریاست PEC  کمدی فوتبال ایران را تکمیل کرد. نکته جالب در خصوص حکم خورشیدی و امامی فر اینکه در متن حکم به تجربیات ارزشمند این دو عزیز در پست های مذکور اشاره شده و با نگاهی به رزومه و سوابق هر دو به سادگی می توان دریافت که هیچ یک از آنها تا به امروز در سطح مدیریتی مشغول به کار نبوده اند!

 

علیرضا امامی ر تا پیش از این همواره به عنوان مربی فوتبال در تیمهای مختلف مشغول به کار بوده و نکته اینکه هیچ موفقیتی نیز در کارنامه او به عنوان مربی دیده نمی شود. او عضوی از افتضاح تیم ملی امید با هدایت حمید استیلی بود که به همراه رضا شاهرودی یک فاجعه کامل برای تیم ملی رقم زدند. سپس در تیمهایی مثل سپیدرود رشت با علی کریمی کار کرد که به واسطه احتمال سقوط آن تیم، خیلی زود از آن جدا شدند و در سایر تیمهایی که مشغول به کار بوده حتی در سمت مربیگری نیز نتوانسته افتخار چندانی به دست آورد و خالی بودن رزومه او از تجربیات مدیریتی ما را به یاد انتخاب عجیب ابراهیم شکوری بدون سابقه 1 ساعت سابقه مدیریتی به سمت دبیرکلی فدراسیون فوتبال انداخت.

 

این انتصاب های رنگی از آن جهت شائبه برانگیز است که اتاق فکری که در وزارت ورش، پازل های فوتبال ایران را می چیند، به طور کامل چشمانش را بر روی واقعیات بسته و تنها با رویکرد رنگی این انتخاب ها انجام می شود و رئیس شعیف فدراسیون فوتبال نیز به واسطه چشمداشت به کمک مالی وزارت ورزش مجبور به تن دادن به انتخاب های آقایان است.

شاید اگر فردی مثل بهنام ابوالقاسم پور با سابقه مدیریتی به این سمت گمارده می شد، چنین واکنشی از سوی اهالی فوتبال شاهد نبودیم اما انتخاب های شک برانگیز اخیر در فدراسیون فوتبال و جلوگیری از ورود افراد توانمندی همچون علی خطیر به بدنه مدیریت فوتبال ایران، خود گواهی بر مهندسی اتفاقات در فوتبال ایران است.

 

نکته جالب توجه در خصوص امامی فر اینکه او با وجود کارنامه منفی در امر مربیگری نیز به عنوان یکی از دستیاران ایرانی مارک ویلموتس انتخاب شده بود. به نظر می رسد وزارت ورزش علاقه زیادی به استفاده از تجربیات گرانقدر دکتر علیرضا امامی فر در هر پست خالی در فوتبال ایران دارد که اینگونه بدون توجه به رزومه افراد، این انتصاب ها انجام می شود.

کلیدواژه : علیرضا امامی فر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید