کد خبر:5912
پ

تکرار وعده های پوپولیستی سعادتمند: امروز و فردا از استقلال کهکشانی رونمایی می کنیم!

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که این روزها به عنوان مقصر اصلی اتفاقات کابوس وار انتهای فصل استقلال به حساب می آید برای فرار از زیر فشار هواداران در اظهاراتی عجیب مدعی شد به زودی از استقلال کهکشانی رونمایی خواهد کرد!   تکرار وعده های پوپولیستی سعادتمند: امروز و فردا از استقلال کهکشانی رونمایی می کنیم! […]

احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال که این روزها به عنوان مقصر اصلی اتفاقات کابوس وار انتهای فصل استقلال به حساب می آید برای فرار از زیر فشار هواداران در اظهاراتی عجیب مدعی شد به زودی از استقلال کهکشانی رونمایی خواهد کرد!

 

تکرار وعده های پوپولیستی سعادتمند: امروز و فردا از استقلال کهکشانی رونمایی می کنیم!

تکرار وعده های پوپولیستی سعادتمند: امروز و فردا از استقلال کهکشانی رونمایی می کنیم!

سعادتمند که با وعده اخبار خوش در روزهای شنبه و یکشنبه سعی کرده فعلاً هواداران استقلال را آرام نگه دارد به نظر نمی رسد چیز خاصی در چنته داشته باشد چرا که 5-6 بازیکن این تیم سودای رفتن در سر دارند و هیچ اقدامی در جهت تمدید قرارداد آنها تا قبل از پایان فصل انجام نشد که این موضوع یکی از موارد سوء مدیریت مدیری است که خودرا عقل کل می داند چرا که اگر قبل از پایان فصل با بازیکنان تمدید می شد، اکنون در آستانه شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا، تمرینات تیم بدون ستاره هایی که قراردادشان با باشگاه به اتمام رسیده، انجام نمی شد.

 

بزرگترین خبری که سعادتمند می تواند به هواداران استقلال بدهد، بازگرداندن استراماچونی به استقلال است که این خبر نیز آنقدر لوث شده که بعد از پریدن جام حذفی و از دست رفتن قهرمانی لیگ دیگر جذابیتی برای هواداران استقلال ندارد چرا که آنها معتقدند سعادتمند با این اقدام نا به جای خود، یکی از سرمایه های باشگاه استقلال (فرهاد مجیدی) را سوزاند و یک کاپ قهرمانی را از چنگ استقلال در آورد تا یک اتفاق نشدنی را شدنی کند که البته با توجه به موضع گیری مقامات سازمان لیگ بسیار بعید است این اتفاق رخ دهد. استاد سعادتمند باید بداند تیم فعلی استقلال کهشکانی است و اگر او قادر به حفظ نفرات فعلی تیم باشد، کار بزرگی کرده و استقلال با این نفرات، نیازی به فعالیت زیاد در فصل نقل و انتقالات ندارد و شاید به یک مدافع و دروازه بان شش دانگ نیاز داشته باشد. سعادتمند بایدبداند که اخباری همچون تسویه با فلان بازیکن خارجی و سند زدن فلان ورزشگاه به نام استقلال و … خبر خوش برای هواداران استقلال محسوب نمی شود و اگر به جای این اخبار، کاپ جام حذفی به آنها داده می شد، بسیار خوشحالتر از آن بودند که از این دست اخبار بشنوند.

 

هر چه که هست باید منتظر ماند و دید اخبار خوش سعادتمند برای هواداران استقلال چیست و آیا با روی کار آمدن احتمالی نکونام در استقلال و جذب چند بازیکن معمولی لیگ برتر او می خواهد استقلال کهکشانی بسازد یا مورد دیگری در کار است؟

 

متن پیام سعادتمند در اینستاگرام:

 

رو عقاید و اصول خودم برای حفظ باشگاه و ساختن تیم کهکشانی پایبندم از هر طرف مخالفت روبرو و پشت سرم هست اما با توکل به خدای مهربان و استعانت از امام مهربانی ها روی حرفم هستم …
از آدم های مختلف کلمه پوپولیستی رو می شنوم که کاش بیشتر با هم هماهنگ بودند و لااقل از کلمات و واژه های مترادف دیگری استفاده می کردند ….

با پوزش از محضرهواداران با معرفت باشگاه بزرگ استقلال به سبب عدم دریافت جام قهرمانی در فینال حذفی و با تشکر از زحمات کادرفنی و بازیکنان با تعصب باشگاه در طول این فصل پر ماجرا، طی روزهای شنبه و یکشنبه همین هفته مجموعه ای از اخبار جذاب را از استقلال خواهید شنید. ….

 

پی نوشت: شاید منظور احمد سعادتمند از پافشاری روی اصول خود، غرور و منیت های شخصی است که موجب ایجاد کدورت بین او و فرهاد مجیدی شد؛ اگر عدم ابراز تسلیت از سوی مجیدی و بیرون نیامدن از اتاقش برای مواجهه با شما، اصولی محسوب می شود که به واسطه آن اینگونه اوضاع باشگاه را به هم ریختید، باید خدمتتان عرض کنیم که اصول هواداران استقلال نه سعادتمند است نه فرهاد مجیدی بلکه موفقیت تیم است و هر عامل یا فردی که عمداً یا سهواً مانع از رسیدن به آن شود، خائن و دشمن قلمداد می شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید