کد خبر:13087
پ

تکذیب خبر پیوستن شهریار مغانلو به پرسپولیس

در ساعات گذشته برخی رسانه ها با خبری عجیب به استقبال روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال در ایران رفته اند و مدعی شدند شهریار مغانلو مهاجم گلزن پیکان که به سانتاکلارای پرتغال پیوسته گزینه مد نظر پرسپولیس شده است که با پیگیری های صورت گرفته این خبر تکذیب شد.   تکذیب خبر پیوستن شهریار […]

در ساعات گذشته برخی رسانه ها با خبری عجیب به استقبال روز پایانی نقل و انتقالات فوتبال در ایران رفته اند و مدعی شدند شهریار مغانلو مهاجم گلزن پیکان که به سانتاکلارای پرتغال پیوسته گزینه مد نظر پرسپولیس شده است که با پیگیری های صورت گرفته این خبر تکذیب شد.

 

تکذیب خبر پیوستن شهریار مغانلو به پرسپولیس

تکذیب خبر پیوستن شهریار مغانلو به پرسپولیس

مغانلو که پیش از ترک ایران به مقصد پرتغال به صورت سفت و سخت در دو مقطع مورد توجه کادر فنی پرسپولیس قرار داشت اما به دلیل پیشرفت در فوتبال اروپا راهی سانتاکلارا شد اما با بدشانسی با شکستگی دست مواجه شد و اکنون در ایران به سر می برد. او که پیشتر پیشنهاد سنگین پرسپولیس را رد کرده بود مدعی شد پیشنهاد مالی پرسپولیس بسیار بهتر از تیم سانتاکلارا است اما او ترجیح می دهد فوتبالش را در پرتغال دنبال کند تا بتواند راهی را که مهدی طارمی طی کرده برود.

 

ضحبت چند دقیقه ای او با ابراهیم شکوری این شائبه را به وجود آورده که این صحبت خودمانی در خصوص انتقال این بازیکن به پرسپولیس بوده است و این درحالیست که شهریار مغانلو با سانتاکلارا قرارداد دارد و پرسپولیس برای به خدمت گرفتن او می بایست با این باشگاه وارد مذاکره شود که طبیعتاً مبلغی را به عنوان صدور رضایتنامه از پرسپولیسی ها طلب خواهد کرد.

 

تنها حالت ممکن برای حضور شهریار مغانلو در پرسپولیس، حضور قرضی این بازیکن در پرسپولیس است که با توجه به اینکه نام او در لیست آسیایی پرسپولیس وجود ندارد، سرخ ها قادر به استفاده از او در فینال لیگ قهرمانان آسیا نیستند و تنها می توانند در لیگ برتر از او استفاده کنند که با حضور مهدی مهدی خانی و مهدی عبدی و وحید امیری و آرمان رمضانی به نظر نمی رسد پرسپولیس در لیگ برتر، مشکلی بابت نبود عیسی آل کثیر احساس کند که قصد جذب مغانلو را داشته باشد.

پی نوشت: پیشتر نیز برخی رسانه های زرد با انتشار خبر جذب شهاب زاهدی و رضا قوچان نژاد، هواداران پرسپولیس را گمراه کرده بودند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید