کد خبر:9841
پ

تکذیب خبر فسخ قرارداد کامیابی نیا با پرسپولیس

در حالی که از ساعات گذشته برخی منابع نامشخص از فسخ قرارداد کمال کامیابی نیا با پرسپولیس خبر داده بودند؛ مدیر برنامه های این بازیکن این خبر را رد کرد.   تکذیب خبر فسخ قرارداد کامیابی نیا با پرسپولیس کامیابی نیا در همین ارتباط گفت: ?خیلی واضح می‌گویم که هرگز فسخ نخواهم کرد و اصلا […]

در حالی که از ساعات گذشته برخی منابع نامشخص از فسخ قرارداد کمال کامیابی نیا با پرسپولیس خبر داده بودند؛ مدیر برنامه های این بازیکن این خبر را رد کرد.

 

تکذیب خبر فسخ قرارداد کامیابی نیا با پرسپولیس

تکذیب خبر فسخ قرارداد کامیابی نیا با پرسپولیس

کامیابی نیا در همین ارتباط گفت:

?خیلی واضح می‌گویم که هرگز فسخ نخواهم کرد و اصلا به خودم چنین اجازه‌ای نمی‌دهم. یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و با افتخار اینجا خواهم ماند.

?اینکه می‌گویند هشت روز به باشگاه فرصت داده‌ام و نامه فسخ فرستاده‌ام یک دروغ بزرگ است.

?3-2 باشگاه به من لطف داشتند و پیشنهاد دادند اما همانطور که گفتم یک فصل دیگر قرارداد دارم و با افتخار اینجا حاضر خواهم بود و امیدوارم بتوانیم در کنار هواداران بار دیگر اتفاقات شیرینی را جشن بگیریم.

?ما فینالیست آسیا شده‌ایم. یک افتخار تاریخی پیش روی ما قرار دارد و الان همه باید پای کار باشند و کمک کنند تا با حل مشکلات در مسیر موفقیت قرار گیریم.

?قطعا خودم بیش از هر کس دیگری با درک این شرایط و افتخار بزرگ به دنبال این خواهم بود که از این شایعات و حواشی فاصله بگیرم و در کنار هواداران یک موفقیت بزرگ را برای همیشه جشن بگیریم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلید مقابل را فعال کنید